Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Mayıs 2013 Pazartesi

ESSENCE GREAT OZ COLLECTION - COLOR CHANGING LIP BALM


Bugünün 3. yazısı :)
Essence'ın dudak ürünlerinden gidiyorum bugün. Mart ayında Essence'ın çıkardığı Great OZ koleksiyonundan renk değiştiren dudak balmı olarak geçmekteydi adı. Fiyatı 6.95 TL idi. Hala var mıdır bilmiyorum ama Home Sweet Home koleksiyonuna ait farlar hala duruyor standlarda. Belki bu ürün de vardır.

Sonuç olarak, dudağınıza sürdüğünüzde dudağınızın sıcaklığıyla renk kazanan bir dudak balmı bu. Normalde gördüğünüz gibi bu canlı kırmızı aşağıda benim dudaklarımda pembe gibi gözüküyor. Nemlendirmesi idare eder, kokusu çok güzel, kalıcılığı az, ara ara akla geldiğinde kullanılacak uygun fiyatlı bir ürün.
Essence'ı seviyorum. Canım benim. Ich liebe dich Essence! :)

Gelsin Fotolar:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder