Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Mayıs 2013 Salı

BURBERRY BEAUTY - LIP MIST - ROSY RED - #205 - RUJ

Tekrar merhaba :)

Bugünün 2. ve son yazısı olacak çünkü şu an resmen yorgunluktan gözlerim kapanıyor. :)
Şimdi sizlere ayıla bayıla kullandığım, kaliteli, high-end, benim için über bir rujdan bahsedeceğim :) Burberry Beauty!


 Kırmızı ruj konusunda oldukça tutucu olmama rağmen bahar/yaz aylarında kırmızı/mercan tonlarına yöneliyorum herkes gibi :)

Ancak dediğim gibi Kırmızı renk konusunda tutucuyum, iş yerine çok cart, ateş kırmızısı dudaklarla gidemediğim için, mat ve çok örtücü rujlar kullanamıyorum. Şu şekilde söyleyebilirim: Blog alemleri içerisinde ünlülerden L'oreal Caresse, Chanel Coco Shine yapılarındaki, kremsi, kalıcılıkları fazla olmayan parlak ve sheer yapıda rujların kırmızılarını çok rahatlıkla kullanabiliyorum :)

Bu yazıya konuk olan Burberry Beauty'de yukarıda saydığım cins rujlara gireceklerden! Burberry Beauty'nin Lip Mist serisinden, sheer yapıda kendisi :) Sunumu oldukça kaliteli bir kapta, mıknatıslı. Çok şık ve kaliteli bir görünümü var :)





 Rengi aşağıda gördüğünüz gibi cayır cayır kırmızı olsa da, dudağa sürüldüğünde aşağıdaki rengi vermiyor bu da benim çok hoşuma gidiyor :) Bu rujların tabi kalıcılıkları fazla değil, 3-4 saatte bir yenilemek gerekiyor, birşey içtiğiniz yediğiniz takdirde ise hemen gidiyor. Dudak kusurlarını asla ortaya çıkarmıyor, canlı ve parlak bir görünüm sunuyor.








Rengi için, dudakta kabındaki gibi değil demiştim, ne demek istediğimi aşağıdaki fotoğrafa bakarak görebilirsiniz. Elimin üzerindeki swatchtan ne kadar sheer bir yapıda olduğu zaten anlaşılıyor. Dudağa sürüldüğünde tam bir "çilek dudaklar"havası veriyor! Kesinlikle ben burdayım diyen, "Aaaa kırmızı ruj sürmüş" dedirten bir ruj değil. Yapısı, dokusu, müthiş, Allıklarından Blossom var Burberry Beauty'nin bende. Şu kadarını söyleyebilirim, Allık ve rujları gerçekten muhteşem bu markanın. Verilen parayı da son kuruşuna kadar da hakediyorlar!







Ancak tekrar ediyorum, mat, örtücü, kalıcı ve ben burdayım diyen bir kırmızı arıyorsanız bu ruj o ruj değil.
Bu ruja verebileceğim en yakın örnek : Daha önce bahsettiğim Chanel Coco Shine - Monte Carlo. Ama bu ruj benim için bir tık üstte şu anda :)


Fiyatı 65 TL. İstinye Park Boyner'den edinebilirsiniz :)

Güzel bir hafta dilerim herkese! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder