Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

11 Mayıs 2013 Cumartesi

MAC - CROSSWIRES - CREMESHEEN LIPSTICK - RUJ INCELEMESI

Herkese merhaba :)

Bugün MAC'ten tam baharlık/yazlık capcanlı bir rujundan bahsedeceğim: ...Crosswires..Canlı bir pembe/mercan-şeftali  kendisi, çok hafif neon ve benim için biraz fazla parlak diyebiliriz :) Rengi aşağıdaki gibi, ama iş yerine kullanamıyorum dediğim gibi benim için biraz fazla parlak geliyor :) Ama haftasonu olsun, tatil olsun yanımdan ayırmam :)





Bu rujun yapısı MAC'in Cremesheen serisinden, dudaklarımı kurutmuyor ama bir Lustre serisi gibi de değil. Rengi kolumun iç kısmında tam doğru yansımış, aşağıda dudaklarımdaki rengini görebilirsiniz,  :)






Dudaklarımdaki kuruluklar için kusura bakmayın lütfen, stresli, heyecanlı ve canım sıkkın olduğunda hırsımı dudaklarımdan alıyorum ama yapmamam lazım :(

Ben severek kullanıyorum, velhasıl dudaklarımı kurutmadı ancak anladım ki MAC'ten ruj alacaksam benim için doğru seri: Lustre serisi!

MAC rujlar 49 TL, bence fiyatlarını hakeden rujlar.

Bahar ve yaz ayları için canlı bir ton arayışındaysanız bu renge bir göz atmanızı tavsiye ederim :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder