Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Mayıs 2013 Salı

GRATİS İNDİRİMİNDEN NELER ALDIM? - GECİKMİŞ BİR YAZI

Merhaba :)

Yazmayalı 10 gün olacak nerdeyse. Bloga birşeyler yazmaya vakit bulamasam da, maalesef alışveriş anlamında boş dur(a)madım. Anneler gününde Gratis'ten neler aldım hemen paylaşayım :)

Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz üzere, sadece 2 tanesi ihtiyacım olmayan ürün :) Ama onlar da ayıla bayıla aldıklarım!

Diadermine çift fazlı göz makyaj temizleyicisini çok sevdiğim ve benim için vazgeçilmez bir ürün olduğundan yedekledim.

NUDE Şampuan.

Ve Rock/Metal Muzik sever bir insan olarak kaçırmadığım Balm Jovi paleti :) İlk indirimde yakalayamamıştım, sıktım dişimi ve 30 TL'ye bu indirimde aldım. Renkler harika, her gün kullanıma uygun, TheBalm'dan bir bu paletiniz olsun başka paletiniz olmasın yeter bence :)



Farların renkleri, isimleri muhteşem! :) Aynası ise çok şirin! :)

Bir de Essence'ın home sweet home koleksiyonundan koyu acı kahve rengi bir far aldım :) Tam kışlık! :)

Siz neler aldınız? Bence çoook karlı bir alışveriş oldu :)

Sevgiler..

P.S: I LOOOOVE ROCK 'N' ROLL :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder