Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Nisan 2013 Cumartesi

CUMA GÜNÜ MAKYAJI

Merhaba herkese :)

Bugün bir ilk yapıp, sizlere sabahları totalde 15 dk süren makyajımı göstermek istiyorum. Sabahları 6'da kalkıyorum. 6.10 gibi makyajıma başlıyorum. Benim gibi başka bu saatlerde makyaj yapan var mıdır acaba :/ Eğer işe makyaj yapmadan gidersem de ilk sorulan soru "Hasta mısın?" oluyor.

Bu soru beni delirtiyor. Yüzüm çok solgun, kaşım gözüm siyah ama onlar da kurtarmıyor maalesef. Neyse makyaja geçelim.




Yüzümde (uyanır uyanmaz, gözaltlarımı ve yüzümü nemlendiriyorum, giyinene kadar cilt çekiyor yüzümdekileri :)),

1. Burberry Beauty Trench No:5 Sheer Fondoten,

2. Göz altlarımda Bobbi Brown Corrector (Light Peach),

3. Tüm yüzümde (malesef karma ve gün içerisinde parlama yapan bir cildim var) sabitleyici amaçlı MAC Prep+Prime sıkıştırılmış pudra,

4. Göz kapaklarında bir türlü bitmeyen ve kullandıkça çoğaldığına inandığım (!) Too Faced Shadow Insurance far bazı,

5. Göz farı olarak ise Maybelline Color Tattoo serisinden en sevdiğim renk "On and On Bronze" ve göz kapaklarının katlanma yerine ise yeni çıkan Urban Decay'in Naked BASICS paletinden, Faint kullandım.

6. Göz kalemi olarak Flormar Ultra Black Eyeliner göz kalemi,

7. Rimel olarak ise ELCA'dan 20 TL gibi komik bir fiyata aldığım, hiçbirşey beklemezken gayet güzel (bana göre) performans sergileyen MAC Pro Lash Rimel kullandım.

8. Elmacık kemiklerime ise Essence'ın Home Sweet Home koleksiyonundan aldığım 02 numaralı Wool'd you Cuddle Me? Allığını kullandım :)

Dudağımda ise fotolarda gözükmüyor zaten ruj yoktu ama sonrasında sürdüm,

9. MAC See Sheer Ruj :)

Umarım fotoğrafları beğenmişsinizdir :)

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder