Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Nisan 2013 Pazar

ALIŞVERİŞ - BÖLÜM: 1

Merhaba! Günaydınlar:)
Manyak gibi yaptığım alışverişleri sizlerle paylaşmak istedim. Bu 1. kısım :) Neler almışım, bir bakalım! :)


  1.  Gratis'ten bir makyaj çantası, çok hoşuma gitti, biraz büyük ama zaten büyük çantalar kullanıyorum, içinde herşey derli toplu duruyor :)
  2. Gratis'ten Ecotools'un bu seti indirimdeydi, indirimle birlikte 31 TL ye aldım, sırf içindeki Kabuki için :) Seviyorum Ecotools fırçalarını
  3. Yine Gratis'ten Essence'ın "Great and Powerful Oz" koleksiyonundan, aydınlatıcı pudrası ve renk değiştiren lip balmı. Fiyatlar çok uygun, lipbalm ın harika bir kokusu ve rengi var, tam baharlık! :)
  4. Ve yukarıdaki fotoğrafın ağır topları! Lancome Bahar 2013 - In Love koleksiyonundan, Kahverengi göz kalemi, Limited Edition.(Suya dayanıklı) ve Yine bir Lip Balm : Lip Baume : Coral Electric rengi. Söyleyecek sözüm yok, harikalar. Lip balm: 73 TL, Göz Kalemi: 45 TL.
  5. Maybelline, Lasting Gel Eyeliner! 01 Intense Black. 24 TL idi sanırım. Çok beğendim, hepsinin yorumları gelecek :)


Yukarıda gördüğünüz YSL Glossy Stain 15 Numara, süper bir pembe! Fiyatı Misspera'da indirimle birlikte 55 TL'ye geldi.



Ve Alışveriş yazımın 1. kısmının son konuğu: Kıymetlim: Urban Decay NAKED BASICS Palet, Fiyat 72 TL ama Sephora kartımda indirim vardı, 65 TL'ye geldi. Çok mutluyum, yapısı dokusu mükemmel :)

Her birinin swatchları, yorumları gelecek! Takipte kalın, bugün güzelce dinlenin...

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder