Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Nisan 2013 Cumartesi

MART AYI BİTENLER

Mart ayında hoşçakal dediğim ürünleri görelim hemen :)


  1. NUDE ŞAMPUAN : Bu bitirdiğim sanırım 2. şişeydi, doğal katkısız, ama sanki saçlarımı sönükleştirdi sanki gibi geldi diye John Frieda'ya döndüm, bitsin yine bu arkadaşa döneceğim :) Yazısı şurada.
  2. ARKO NAR ÖZLÜ EL KREMİ: İş yerinde masamda duran bir üründü, kokusu muhteşem, bu seriyi çok seviyorum, hesaplı, güzel nemlendiren bir ürün, dibine kadar kullandım. :)
  3. Yazısını az önce yazdığım Estee Lauder Time Zone Gündüz Kremi. Güzel, seviyorum ve tavsiye ediyorum! :)
  4. Flormar Ultra Black Eyeliner Göz Kalemi: Yine hesaplı, çok sevdiğim kaç defa aldığımı hatırlamadığım bir ürün :) Tekrar tekrar alırım :)
  5. Shiseido Lip Gloss 13 Numara: Çok tatlı bir Coral - Mercan rengi tam baharlık ama içinde kalmadı artık, severek kullandım :)
  6. Stila Stick Kapatıcı: Alalı çok oldu, bir de ben stick kapatıcıları kullanamıyorum, kupkuru geliyor bir garip. Niye almışsam artık, olduğu gibi duruyordu, çöpe gitti :(
  7. Lancome Gri-Mavi renkte Göz Kalemi: Çok az kullandım, ucu çok sertti, geçen bir bakayım tekrar dedim, kalemin ucunda beyaz beyaz noktalar şeklinde minik minik partiküller vardı. Direk çöpe attım :( Nasıl fazla fazla alıp israf ediyoruz ya hiçbir şey almamak lazım. 3 mahalleye yetecek kozmetik var evde..  :(
  8. John Frieda Kahverengi Saçlar için Saç Kremi: Yazısı şurada memnunum, bitti kendisi :)
  9. Neutrogena Ayak Kremi: Yazısı için tıktık. Yenisini aldım :) Süper bir ürün! Norveçli balıkçıların elleri, Problem Cadının ayakları :Pp
  10. Nivea Pure and Natural Deodorant - Lotus: Her ay bir tane bitiyor bundan, çok memnunum :)
  11. Bioderma Sensibio Göz Kremi: Bir daha almam, yaşım için yetersiz geldi. Ama beklentiniz sadece nemlendirme ise işini iyi yapıyor :) Yazısı için tıktık.
  12. Lancome Teint Miracle - Fondoten: Beige Diaphane: Sample idi bitti, elimdeki stok bitince belki alabilirim. Yazısı için şuraya alalım sizi :)
  13. Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi: Bir an korktunuz değil mi bu ay bitenlerin içerisinde göremeyeceksiniz diye  hehe :PP Artık link vermeyeceğim, çok sevdiğim ve defalarca bahsettiğim bir ürün :)
  14. L'occitane Badem Vücut Kremi:  Sample boy. Çok güzel, yapısı, kokusu herşeyi ama çok pahalı bence :( Bütün L'occitane ürünlerinin olduğu gibi :(
Mart ayında bu arkadaşlara elveda dedim, Bakalım bu ay neleri bitiriceğim :) Umarım sıkılmamışsınızdır.

Herkese iyi geceler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder