Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Nisan 2013 Pazartesi

MAKYAJ FIRÇALARIM - BOLUM 1 - SIGMA TRAVEL KIT - NICE IN PINK

Merhaba,

Bugün bazı işlerim olduğundan çıkamadım ve evde sizlere hiç makyaj fırçalarımla ilgili bir yazı hazırlamadığımı farkettim :)

Size ilk göz ağrım Sigma Seyahat Kitinden bahsetmek istiyorum. İsmi  "Nice in Pink". Yıllardan 2011 bundan tam 2 sene öncesi, ben hala makyaj fırçalarının varlığından bihaberim :) Böyle, o siteyi, o blogu, bu blogu okuya okuya makyaj fırçasının önemli birşey olduğunun farkına vardım.

Bu setin siparişini verene kadar elimde bir tane allık fırçası vardı markasını bile bilmediğim, onu da kullanmıyor sadece allıkların içinden çıkan fırçaları kullanıyordum. Şimdi düşünüyorum da nasıl makyaj yapıyormuşum, farları o sünger aplikatörlerle, fondoteni, elimle parmaklarımla, allıkları da işte allık içinden çıkan fırçalarla uygulaya uygulaya?.

Şimdi bu fırçalar olmadan bir makyajı hayal bile edemiyorum. Neyse uzatmayım. Bu set, normal Sigma fırçalarından daha ufak boyda, seyahat için tasarlanmış, tüm makyajınızı yapabileceğiniz, 7 adet fırça içeren, güzel ve kullanışlı bir deri saklama kılıfına sahip bir set.


İçinde fırçalarla setin kapalı hali aşağıdaki şekilde,


Boyutu açısından bir fikriniz olması açısından bir de elimi üzerine koyarak bir fotoğraf vereyim,


Seti açalım şimdi :)


Öncelikle yukarıdaki fotoğrafta soldan 4. fondoten fırçası hediye olarak gönderildi, set içerisindeki esas elemanlardan biri olan "Tapered Blending Brush"ı eklemeyi unutmuşum, en sağdaki ise yine bir Blending Brush o da hediye :) Bu fotoğrafı koyma amacım size kılıfın ne kadar kullanışlı olduğunu göstermekti :) Deri, mıknatıslı güzel bir kılıf :)

Şimdi setteki fırçaları inceleyelim,

Soldan Sağa: Large Powder F30, Duo Fibre F50, Foundation F60 (Hediye), Large Angled Contour F40, Tapered Blending E40, Eye Shading E55, Concealer F70, Pencil E30Blending E25 (Gri -Hediye :))

  1. Large Powder F30: Bu tombik ve pofidik fırçayı, bronzer, sabitleyici loose pudra, ya da pudra fondoten uygulamak için kullanıyorum, yapısı yumuşacık, sanırım sentetik kıllardan oluşuyor. 2 senedir kullandığımı göz önüne alırsak, kıl dökmüyor diyebiliriz.
  2. Duo Fibre F50:  Bu fırça artık ezberlediğimiz MAC 187 muadili :) Likit, krem ürünlerde hafif ve doğal görüntü için elim hep buna gidiyor. Zaten gördüğünüz üzere ne kadar da temizlesem artık o uçlar doğru dürüst beyazlamıyor :(
  3. Foundation F60: Klasik bir fondoten fırçası, Sigma'nın cömert bir hediyesi oldu bana ilk alışverişimdi, sanırım ondan olabilir :) Dairesel hareketlerle yüzüme sıvı ürünler uygulamak için kullanıyorum :)
  4. Large Angled Contour F40: Kısaca açılı allık fırçası diyebiliriz, uçlarını gördüğünüz üzere, şeftali pembe tonlar bir türlü temizlenmiyor. Sanırım doğal kıllardandı bu, hatırlayamıyorum :( Yüzümün şekline çok iyi uyum sağlıyor.
  5. Tapered Blending E40: İşte  bu setin benim için kahramanı! Gördüğünüz üzere, üzerindeki yazısı bile silinmiş. Her zaman söylerim, yüzüme birşey sürmesem bile göz makyajı yapmadan evden çıkamıyorum. Dolayısıyla bu fırçayı da en çok kullandığım farları iyice yedirmek, dağıtmak, gölgelendirmek için ayıla bayıla kullanıyorum. Biraz saçları uçuşmuş cadı gibi oldu ve son zamanlarda biraz daha fazla kıl dökmeye başladı, ama canım o benim kıymetlim. Doğal kıllardan kendisi. Muhteşem.:)
  6. Eye Shading E55: Far fırçası, yumuşacık, doğal kıllardan, gerektiği kadar farı alıp, gerektiği, olması gerektiği gibi göz kapağınıza uygulamaya imkan veren süper bir fırça. Doğal kıllardan oluşuyor. Çok memnunum bundan da.
  7. Concealer F70: Adı üzerinde kapatıcı fırçası, bunu pek kullanmadım denilebilir, ama hakkını yemeyim, yine yumuşak, doğal kıllardan oluşan cici bir fırça kendisi.
  8. Pencil E30: Bu fırçayı ise, göz kapağının katlanma bölgesi (crease) bölgesine koyu renkli farları uygularken kullanıyorum evet! Göz yapım buna uygun malesef, hiç kirpik dibine eyeliner gibi far çekmek için kullanmadım :) Bu da benim için görevini güzelce yerine getiren bir fırça. :)
  9. Blending E25: 5 numaradaki arkadaşla aynı görevi gören biraz daha bıdık boy hediye gelen fırça, jelatininde duruyor daha hiç kullanmadım. 5 numara ömrünü doldurunca buna geçerim :)
Gördüğünüz üzere makyaj fırçalarımın ilk bölümünde size 9 adet fırçadan bahsettim, ama benim için makyaj fırçası en az renkli kozmetik ürünler kadar bir bağımlılık, daha yazacağım bir dolu fırçam var :) Bu seti ben 2011 yılında 49 $'a Sigma Beauty'nin sayfasından almıştım. Üzerine bir de 34 $ kargo ücreti ödemiştim. :) Yine de inanılmaz uygun fiyata gelmişti hele ki bir hevesle MAC' e gidip bir fondoten fırçası ne kadar? diye sorduktan sonra :)

Şimdi sizleri bu sevimli setin diğer fotoğraflarıyla başbaşa bırakmak istiyorum! :)




Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder