Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

14 Nisan 2013 Pazar

GÜNÜN OJESİ : FLORMAR 402


Tembel bir Pazar gününden herkese merhaba :)

Bugün size an itibariyle tırnaklarımda olan bu cıvıl cıvıl ojeyi göstermek istedim :)



Fotoğraflarda iki kat sürülü, ama tek katta bile şişedeki rengi verebilen, kremsi bitişli, cıvıl cıvıl tam baharlık/yazlık bir renk. Öncesinde Pastel 05 no'lu oje vardı tırnaklarımda ama pek beğenmedim onu. Bu ise muhteşem bir ton :)

Canlı bir mercan ama içinde çok hafif pembelik var.

Tırnaklarımın kusuruna bakmayın, kenarlar kurumuş ve hatta koparılmış olabilir ama ben kesinlikle manikür yaptırmıyorum. Elimden geldiğince bol bol krem sürüyorum o kadar :)


Ojeyle ilgili söyleyebileceğim sanırım fiyatı 2,50 TL idi, her yerde bulabilirsiniz, özellikle bu tonlar bu aralar heryerde satılıyor. Bahar/yaz dönemi geldiği için :)


Sonuç olarak tavsiye ediyorum, sürünüz içiniz açılsın ;)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder