Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

14 Nisan 2013 Pazar

MAKYAJ ÇANTAMDAKİLER

Günün son yazısı bu :) Bir hafta yazmayıp ilk tatil gününde 4-5 yazı birden yazınca böyle oluyor :) Okuma sayfalarınızı işgal ediyorum, kusuruma bakmayın :)

Herkes makyaj çantasındakileri gösterdi, peki benim makyaj çantamda neler var? Bakalım:
Makyaj çantam yukarıdaki gibi, bu tatlı tombitoyu Gratis'ten 6.95 TL'ye aldım :) Deseni çok hoşuma gitti!
Peki içinde neler var, aşağıya bakalım,

Yukarıda içerisinde neler var hemen yazayım:
  1. Rexona mini deodorant. Acil durumlarda, sıcak havalarda terlediğimde vs, gidip temizlenip sıkıyorum bunu.
  2. Yazısı şurada olan Clinique Almost Powder Pudra fondotenim, bunu eğer yüzüm çok parlamışsa, arada makyaj tazemelek için söyle bir yüzüme geçiyorum. (Karma cildin parlama sorunu bitmez!.)
  3. Ecotools Kabuki Fırça. Bunu çok seviyorum. Açık renk bronzerı tüm yüzüme kalıp gibi durmadan uygulamama yardımcı.
  4. Benefit Hervana Allık. Swatchları hazır, yazısı tembelliğimden yazılamıyor, bir türlü :) Bunu da gün sonunda eğer akşam mesela iş çıkışı bir yere gideceksem yine tazeleme amaçlı kullanıyorum çünkü o kadar hafif renk veriyor ki, üzerinden çok çok geçseniz de yine de boya küpüne dönmüyorsunuz, sağlıklı bir görünümünüz oluyor.
  5. Too Faced Glamour To Go - Fairy Edition: Bu minik makyaj paletini sırf içerisindeki 3. sıradaki Ecotools Kabuki Fırçasıyla uygulamayı sevdiğim bronzerı için taşıyorum, zaten ufacık :)
  6. Flormar Ultra Black -Eyeliner Göz Kalemi, hiçbirşey almasam yanıma bunu alırım, waterline gün sonunda uçup giderse göz içine tekrar sürmek için, Bu 6. madde aslında hangi renk kalem kullandıysam o gün ona göre değişiyor. :)
  7. Son olarak o gün kullandığım ruj oluyor. Yanımda 1300 tane ruj taşımıyorum, hangi birini süreyim, ağırlık yapacak en nihayetinde. Fotoğrafı çektiğim gün yanımda ne varmış: Chanel Allure Lacque : Ming Rengi. Gloss-ruj. mükemmel. Yazısını yazmalıyım kısa zamanda...
Bu yukarıda yazdıklarımın fotoğrafı ise aşağıda :)

Ay makyaj çantan büyük ama derseniz evet doğru, hafiften büyük ama genelde işe de giderken büyük çantalar kullanıyorum. O yüzden pek problem olmuyor. Ama haftasonu dışarı çıkarken küçük bir çanta kullanırsam, çanta içine, rujumu, göz kalemimi ve allığımı alıyorum, o kadar :)

Herkese mutlu ve güzel bir Pazar günü diliyorum!

Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder