Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Mart 2013 Pazartesi

OCAK - ŞUBAT 2013 FAVORILERI

Merhaba!
Geçen ay tembellik edip favoriler yazısını atladığım için bu ay hem Ocak hem de Şubat ayı favorilerimi birarada yazıyorum :)
Ancak burada sadece makyaj ürünleri favorilerini verdim, cilt ürünlerini koymadım.
Hemen başlayalım:

Ten Makyajı ürünleri:
1) Benefit Hervana Allık - Meşhur Sephora indiriminden dayanamayıp, aldığım ve iyi ki de almışım dediğim toz/uçuk pembe bir allık, swatchlarını hazırladım, yazacağım yakındır :)) Benim kireç renkli soluk suratımda hafif pembelik vermesi, içindeki fırçası ile kısıtlı zamanlarımda hemen sür ve çık şeklinde ilk elime gelen allığım oldu! :))

2) Nars loose setting powder - Nars - sabitleyici toz pudra - Eden Rengi : Bu pudrayı aslında yazısını şurada yazdığım, MAC PREP+PRIME sabitleyici pudram bittiğinde MAC'e  bakarken (yenisini almak için) bir anda karar değiştirerek (niyeyse) aldım. 85 TL fiyatı var, 35 gr galiba, battal boy, ailece kullansanız bitmez. Ama aşırı tozutuyor. Ben fondoten ya da renkli nemlendiricilerim üzerine kocaman pofuduk bir fırça ile uyguluyorum yüzüme. Karma cildimde biraz T bölgesinde yağlanmaya sebep olsa da, makyajımı gün boyu sabitliyor.

3) Mac Prep+Prime Compact Setting Powder - Gördüğünüz üzere T bölgemden gün içerisinde rahatsızlığımı 2 ve 3 numaralı ten ürünlerinden anlayabilirsiniz. (Yukarıdaki fotoda kapağı açık, beyaz renkli arkadaş :))Bu pudra yine fondoten ve renkli nemlendirici üzerine sabitleme amaçlı kullanılıyor. Şurada yazısını yazdığım ürünün aynısının kompakt pudra versiyonu, Nars'a göre daha az parlama yaptığından son zamanlarda elim hep buna gidiyor.

4) Clinique Almost Powder - Pudra Fondoten - Yazısı şurada. Yine aşırı acelem varsa, içindeki fırçasıyla, kullanım kolaylığıyla tercih ettiğim ve çantamda hep bulundurduğum (rötuşlar için) favori fondotenim oldu :)

5) Lancome - Teint Miracle Fondoten : 03 Beige Diaphane Rengi - Bu sample'ı geçen ayın bitenlerinde görmüştünüz. Sıvı, örtücülüğü yüksek, gün içerisinde T bölgemde parlama yapabilen ama doğal duran bir fondoten. Sevdim. Swatchları bunun da hazır. :))

6) Dior - Renkli Nemlendirici - Renk 01 - Bunun yarısı bitti, bitirmeye çalışıyorum, esasında rengi en açık rengi olmasına rağmen bana gene de biraz koyu gibi, gün içerisinde T bölgemde yağlanmaya sebep oluyor, ama o durumu da 3 numaradaki MAC Prep+Prime compact pudra ile çözüyorum :)

Göz Makyajı ürünleri:
7) Too Faced Shadow Insurance - Far Bazı - Yazısı şurada! Bitmiyor, bitemiyor. Bir sıkımlık canı kaldı, ama kaybolmayan sakız gibi bu da bitmeyen far bazı, ama çok memnunum, tavsiye ederim!

8) MAC Coffee  - Kahverengi Göz Kalemi: Yazısı şurada olan MAC Stubborn kahverengi kalemim bittiği için kullandığım güzel bir göz kalemi, herkes hastası ama ben Stubborn'u daha cok seviyorum. Çok kullandım bu geçtiğimiz aylarda favorim o yüzden :)

9) Flormar - Ultra Black Eyeliner: Bence 8 TL'ye alınabilecek en muhteşem, en simsiyah göz kalemi budur.

10) Burberry Pale Barley Far - Yazısı şurada. Söylenecek birşey yok, muhteşem.

11) Essence Home Sweet Home - Far : Bu şeker pembesi farı çok beğendim, aydınlatıcı bir etkisi var. Fiyatı da komik diğer Essence ürünleri gibi, tavsiye ederim. Ocak-Şubat favorim oldu :)

12) MAC Pro lash - Maskara: ELCA'dan hiç bir beklentiye girmeden sırf fiyatı 20 TL! diye aldığım, ve beni performasıyla inanılmaz şaşırtan güzel bir rimel. MAC mağazalarında ne kadardır fiyatı bilemedim.

Dudak Makyajı Ürünleri:
13) Tabi ki ve her zaman Dior Lip Glow :) Yazısı için tıktık

14) MAC Plumful ruj. Yazısı için tıklayalım.

15) Chanel Coco Shine - Monte Carlo. Hemen hemen tıktık! :)

Benim favorilerim 15 adetmiş, çocuklarımı ayırmamışım, seçememişim o yüzden bu kadar çok olmuş kusura bakmayın :)

Umarım okurken sıkılmamışsınızdır. Sizin favorileriniz neler oldu geçtiğimiz aylarda?

Görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder