Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Mart 2013 Salı

OPI - THE SPY WHO LOVED ME

Merhaba :)

Opi'nin James Bond - Skyfall koleksiyonundan bir oje ile sizlerleyiz. Parıltılı bir bayrak kırmızısı!...

Tam yılbaşı akşamına uygun ama ben iş yerine de kullandım :) Çok sırıtmıyor. 2 katta tamamen rengini veriyor ve içerisinde çok güzel ışıltıları bulunmakta, bu ışıltıları görebilmeniz için oldukça yakından çektim fotoğrafları.
Sephora'dan bu ojeyi indirimde 15 TL'ye almıştım sanırım. Bir de yine aynı seriden The World is not Enough'ı aldım. Onun da swatchları gelecek yakında :)

Ojemiz, klasik OPI kalitesinde, fırçası, sürümü çok rahat. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, ancak Limited Edition olabilir.Evde 1500 tane kırmızı-bordo ojem var. Üç kuruş fazla olsun ama kırmızı olsun diyenlerdenseniz, sizin için biçilmiş kaftan. Gerek içerisindeki ışıltılarla, gerek yapısıyla ve uzun süre tırnağımda durmasından ötürü benden tam not aldı.

Ve bir geyik olarak:  Problemwitch puanı : 100 :P Şaka şaka...

Sevgiler..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder