Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Mart 2013 Salı

The BODY SHOP - SEAWEED PORE PERFECTOR - GÖZENEK DÜZENLEYİCİ

Bugünün 3. yazısı çok mutluyum, arayı kapatmam lazım :P


Şu ana kadar sizlere beğendiğim, vaatlerini yerine getiren ürünlerden bahsettim. Ancak şimdi bahsedeceğim ürün benim cildimde bir işe yaramadı maalesef. Üstelik The Body Shop'ın bu serisi "SeaWeed" çok seviliyor, beğeniliyor. Ama ben beğenemedim :(

Ürünün vaadi, gözeneklerinizin görünümünü düzenlemek, pürüzsüzleştirmek. Gözenek bakımı kremlerinden ne istersek o şekilde yani. Ben bu ürünü yalan da söylemeyim, düzenli kullanmadım. Kullandığımda ise sadece burnumdan yukarı ve alnımın ortasına kadar uyguladım. En şikayetçi olduğum kısımlara yani. Ancak gözeneklerimde bir farklılık göremedim. Ürün şeffaf, akışkan, çok kolay emilebilen bir yapıda, oldukça hafif, aslında bu yapısı bile benim yaşıma uygun olmadığının bir göstergesi :((





Ürün 15 ml ve plastik bir kap içerisinde. Daha önce Seaweed serisinin gündüz kremini kullanıp bitirmiştim, ondan da istediğim gibi bir nemlendirme alamamıştım. :( Ama bu durum sizleri hayal kırıklığına uğratmasın, benim yaşımın 30 üzeri oluşu nedeniyle bu ürünün cildimin neme olan ihtiyacına cevap verememiş olması da çok mümkün tabi ki. Ama gözenek düzenleyicisi için hiçbir etkisini görmedim diyebilirim.

Fiyatını hatırlamıyorum, sabah akşam nemlendiricinizin altına kullanabilirsiniz. Yaşınız 19-20 hadi diyelim 25'e kadarsa bu seri muhtemelen sizi hayal kırıklığına uğratmayacaktır. Ancak kendime adıma konuşursam, bu ürünü bir daha almam, yazık olmasın şeklinde kullanıyorum :/

Kısacası bu ürünü sevemedim. Tavsiye de edemiyorum. Yaşınız yukarıda dediğim aralıkta ise denemenizi tavsiye edebilirim.

Güzel bir hafta dileğiyle :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder