Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Flormar І Lip Balm Black Mulberry


Merhaba!

Haftanın en sevimsiz gününde şeker gibi bir balm yazısı yazmak istedim.

Flormar'ın son çıkardığı EOS benzeri sevimli lip balmlarından bir önce çıkardığı renkli dudak nemlendiricisi serisinden bir konuğumuz var:)

Flormar Black Mulberry Balm 


 


Ürünün 15 güneş koruma faktörü var ve kakao yağı ile shea yağı içeriyor. Bu sayede dudakların bakımı ve nemlendirilmesi sağlanmış oluyor. Bu lip balm serisinin 6 farklı çeşidi vardı, ben standda denediğimde. Karpuz, elma, çilek, portakal, kara dut, karamel aroması mevcut. Ben bunu kış aylarında satın aldığım için gidip en çok renk veren hangisiyse onu almıştım. Elimde swatch yaptığımda en çok pigmentasyona sahip olanının black mulberry olduğunu gördüm.

Aşağıda kabındaki rengini görebilirsiniz, ama kesinlikle dudakta bu kadar koyu durmuyor. Ürün, balm yapısında olduğundan, benim tam istediğim bir koyulukta duruyor. Yapısı oldukça yumuşak ve kaygan bir yapıda, sürümü rahat, renk vermesi en azından bu ürün için bir lip balma göre şahane. Ama mesela elmalısı hiç renk vermiyor.

Kokuları oldukça güzel, her bir aroma ismine göre özdeş kokuyor :) Ben sevdim.


Black Mulberry, rengini tanımlamam gerekirse, bordo-vişne çürüğü diyebilirim belki içerisinde çok hafif de olsa morluk da var.   İçlerindeki en pigmentlisi bu :) Aşağıda bileğimin iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz. 


Aşağıdaki iki fotoğrafta ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz, dediğim gibi kabındaki kadar koyu durmuyor dudaklarda, ürün çok sheer bir yapıda.

Dudaklarımı çok güzel nemlendirdi ancak, bir onarım yaptığını söyleyemeyeceğim, o konuda Blistex medplus ve lip relief üzerine yok :)


Aşağıdaki fotoğrafta renk daha doğru çıkmış, özellikle kışın, uçuk pembe allıklara oldukça yakışacağını düşündüğüm bir balm bu :) 


Kıssadan hisse, beğendiğim bir lip balm kendisi, hem güzel renk veriyor hem de nemlendirici özelliği var :) Ürünün fiyatı 10 TL civarı, Flormar'ın internet sayfasından edinebilirsiniz.

Herkese güzel bir hafta dilerim,

Sevgiler...

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder