Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Mayıs 2015 Salı

YSL Volupté Tint-in-Oil Lip Gloss ǀ Cherry me Cherie - 05

Herkese merhaba!

Evet doğru biraz es verdim. Sanırım yazmayalı 6 gün olmuş, ama işlerim dehşet bir şekilde yoğunlaştı diyebilirim!

Herneyse, renkli şeylerden bahsedelim biraz!

Mesela YSL 'in yeni çıkardığı bir lip gloss :)

YSL Volupté Tint-in-oil - Cherry my Cherie - 05



Ben yabancı bloggerlarda bu ürünün çıktığını okumuş, heyecanlanmış sonra da unutmuştum! Ta ki şurada yazısını yazdığım Amsterdam dönüşü havaalanında kendisine rastlayana kadar! Sanırım 6-7 renk seçeneği vardı benim aldığım ise 05 numaralı Cherry my Cherie oldu :) İçlerinde en bir pembesi, en bir vişne pembesi! :) 

Ambalajı çok güzel, gümüş ve içindeki glossun rengini dıştaki kapak kısmında görebiliyorsunuz. Oldukça sade ve şık bir tasarımı var!

Rengi seri içerisindeki en canlı renkti ki bunu aşağıdaki fotoğraftan da görebilirsiniz, hatta bu kadar parlak bir rengi iş yerine kullanabilir miyim diye düşünmüştüm ancak emin olun ürün gerçekten sheer bir yapıda. Siz istediğiniz gibi üzerinden geçerek etkisini arttırabiliyorsunuz.

Aşağıda kolumun iç kısmında nasıl durduğunu görebilirsiniz.  Vücut sıcaklığı ile daha da belirgin bir renk halini alıyor bu gloss.  Dudaklarıma yapı yapış bir his vermedi ve ağırlık yaratmadı!

Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. İçerisinde Oil yani yağ kelimesi geçtiğine göre nemlendiriyor diye düşünebilirsiniz, ancak sürdükten 2-3 saat sonra dudaklarımda bir gerginlik hissettim. Açıkçası kurutmaya meyilli bir dudak ürünü olacağını hiç düşünmemiştim.



Yukarıda da gördüğünüz gibi renk çok güzel, tam ambalajın dış kısmındaki rengi veriyor. Kalıcılık ise mükemmel! Birşeyler yiyip içtikten sonra o parlaklığı gitse de lip stainler gibi geriye rengi kalıyor! Bu açıdan çok sevdim.

Sevmediğim tek yanı ise dudaklarımı kurutması oldu. Fiyatı 17 Euro idi Amsterdam Duty Free'de... Türkiye'ye geldi mi bunlar bilmiyorum. Ancak lip gloss seviyorsanız ve gerçekten kalıcı olsun diyorsanız ürüne bakmanızı tavsiye ederim.

2-3 saatten sonra verdiği kuruluk hissi dışında çok çok sevdim :)

Bir sonraki yazı: Mart-Nisan 2015 Bitenler :)

Herkese güzel bir hafta dilerim...

Sevgiler :)

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder