Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Lip Balm Dosyası І Bölüm 1

Haftanın ortasından herkese merhaba!

Uzun zamandır yazmayı planladığım bir yazı var. Hepimizin muhtemelen süslü ve şirin ambalajlarına, farklı kokuları ve tatlarına dayanamayarak üçer beşer aldığımız lip balmlar (dudak balmları) bugünkü yazım olacak! :)

Aşağıda sahip olduğum lip balmların bir kısmını(!) görebilirsiniz. Daha yok mu? Var..hala da karşı koyamayarak alıyorum, neden mi? Ben de bilmiyorum, mantıklı hiçbir açıklaması yok bu durumun...Neyse

Devam edelim :)


Blistex ailesi ile başlamak istiyorum. 
Blistex ailesinden bende totalde 3 tane lip balm var, biri kavanozda, şu an dibini gördüm! Ve şu yazıda kendisinden ayrıntılı bir şekilde bahsettim. Blistex MedPlus...çok severek kullandığım bir lip balm, hafif mentollü, ilk uygulandığında yakan ve iyileştirici özelliği olan bir ürün :) Fiyatı: 10 TL civarı

Blistex Lip Relief: İşte bundan 3 tane bitirdim. Diyelim ki çok stresliyim, heyecanlıyım ve heyecandan dudaklarımı yedim ve kanattım. Akşam yatmadan bunu dudaklarıma sürüyorum ve o yamalı görüntü sabaha gözle görülür şekilde iyileşmiş oluyor :) Çok seviyorum kendisini, bu da hafif mentollü gibi, ilk sürüldüğünde yakıyor. Kesinlikle tedavi edici özelliği var! Fiyatı : 9TL civarı

Blistex Lip Tone - Çantamdan ayırmadığım bir demirbaş! Böyle tatlı bir pembe/dudak rengi veren başka bir lip balm yok, yarıladım sayılır. Bu da en başta hafif bir yanma hissi veriyor, çabucak geçiyor sonra.  Ayrıntılı bir yazı yazmayı düşünüyorum kendisiyle ilgili olarak! :) Fiyatı: 8 TL civarı.

Maybelline Baby Lips serisinden (evet dayanamayıp ben de almıştım): Cherry Me. Hoş bir koku, hafif nemlendirme ve hafif renklendirme özelliğinden başka hiçbir özelliği olmayan bir lip balm. Benim için vasatın da altı bir ürün, almasaymışım olurmuş. İşte bunlar hep merak...:P Fiyatı : 6TL civarı.

Nivea Pure and Naturals serisinden - Milk & Honey lip balm. Kokusu bildiğiniz ballı süt kokusunda, çok güzel nemlendiriyor ve ben bir tek bunu mat rujlarımın altına kullanıyorum. Bu da yarılandı, seviyorum kendisini :) Fiyatı 5 TL civarında.

Aşağıdaki fotoğrafta soldan sağa:
Nivea Pure and Naturals Milk & Honey Lip Balm, Maybelline  Baby Lips - Cherry Me, Blistex - Lip Tone
Yine yeni piyasaya sürülen bir üründen bahsedelim:

Flormar Lip Balm: Bendeki çeşidi, Black Mulberry Balm. Özellikle kışın kullanabileceğiniz, sheer yapıda bir bordo ruj etkisi veren, güzel nemlendiren, sevdiğim bir lip balmlarından, kış sonuna doğru aldığım ve elimdeki ürün fazlalığından ötütü fazla kullanamadığım bir ürün oldu ama önümüzdeki kış da zevkle kullanacağım! :) Fiyatı 9.99 TL diye hatırlıyorum. Hatta baktım şimdi indirim varmış 6.90 TL an itibariyle :) Tavsiye ederim, birçok çeşidi var ;)

Balmi Lip Balm: İşte bu lip balmlarım içerisinde yıldızımızın barışmadığı bir lip balm varsa o da budur!Ünlü EOS lip balmların benzeri, onun küp versiyonu! :) Çok aşırı kremsi yapısı, dandik kapanmayan kapağıyla ve dudakları aşırı yağlı göstermesi ve dolayısıyla ruj altına sürülmesi pek mümkün olmayan sevmediğim bir lip balm. Eğer kullanmazsam çöpe gidecek malesef :/ Fiyatı: 9.99 veya 12.99 TL olabiliyor belli zamanlarda.

L'occitane Fleur Delice Lip Balm - Uzuuuuun zamandır bende yarısına ancak gelebildim, artık dirsek ve tırnak etlerimde kullanıyorum. Kokusu, nemlendirmesi müthişti. Sanırım snırlı bir üretimdi! :/ Yazısı da kötü görsellerle şuradaydı: tıktık

Ve son dönemde blog dünyasında fırtına gibi esen Nivea Lip butterlar. Genelde çoğu kişi kavanozdaki dudak ürünlerini hijyenik bulmasa ve sevmese de ben çok seviyorum!..
Bu tarz kavanoz ürünleri de gece yatmadan temiz parmaklarla uyguluyorum sorun kalmıyor:)
Nivea lip butter'lardan üç çeşidi de var bende, klasik (orjinal), frambuazlı ve vanilyalı. Kokuları muhteşem, nemlendirmeleri tabi ki muhteşem değil ama bence yeterli, aşırı kurumuş dudaklarınız yoksa tavsiye edebilirim. Fiyatları: 9.99 TL diye hatırlıyorum.

Ve bu yazının assolisti:

Dior - Creme de Rose Smoothing Plumpling Lip Balm: Fiyat olarak en uçukları bu, kalanların fiyatlarını toplayın bir bu etmez. Ancak bu fiyata alınası mı hayır hiç alınası değil nerdeyse Nivea Lip Butterlar da aynı işi görüyor. Bu kadar para vermeye gerek yok diye düşünüyorum. Fiyat yüzünden bu kadar yerden yere vurduktan sonra devam edeyim, Yapısı çok güzel, yapış yapış değil, dudağımda bir ağırlık yapmıyor ve çok da güzel nemlendiriyor. İyileştirici etkisi çok yok, kokusunu ise çok seviyorum ben direk gül kokuyor. Ama dediğim gibi fiyatından ötürü alınası bir ürün değil. Siz de benim gibi yabancı bloggerların gazına gelip almayın derim :-D Fiyatı: 80 TL civarı.

Son olarak yukardaki lip balmlar arasında kendi sıralamamı yapayım:

1. Blistex - Lip Relief - yamalı dudaklarımı adam ettiği için her daim bir numara benim için.
2. Blistex - MedPlus
3. Dior - Creme de Rose lip balm
4. Blistex - Lip Tone
5. Nivea - Pure and Naturals Milk & Honey
6. Maybelline Baby Lips - Cherry Me
7. Flormar - Black Mulberry Lip Balm
8. Nivea Lip Butterlar
9. L'occitane Fleur Delice Lip Balm
10.Balmi lip balm..

Bu lip balmların aslında ayrı ayrı yazılarını yazmayı planlıyorum. İster misiniz? Sıkıcı mı olur bilemedim :/

Sizin sevdiğiniz lip balmlarınız hangisi?

Sevgiler :)

xoxo

6 yorum:

  1. harika biir post tebrikler :) ürünleri ayrıntılı incelemişsin sanki dokuduk hatta bizde kullandık gibi his ettik:) bu arada bloğunu takibe aldım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Beğenmene çook sevindim, kısa zamanda ikinci kısmını da yazmayı düşünüyorum! Takipteyim zaten seni ;) Sevgiler...

      Sil
  2. Nivea Milk & Honey ve Maybelline Cherry Me var bende tamamen seninle aynı düşüncelere sahibim :) Blistex Lip relief ne zamandır aklımda ama bende de bir dolu dudak kremi var. Bir ikisini bitirdikten sonra kesinlikle alacağım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle benim de bir tane bile almamam gerekiyor artık! :) Sevgiler...

      Sil