Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Mayıs 2015 Cuma

Clinique Chubby Stick І Chunky Cherry

Haftanın en harika gününden herkese merhaba!

Bugün size çooook uzun zaman önce piyasaya çıkmış bir üründen bahsedeceğim :)

Clinique - Chubby Stick - Chunky Cherry



Clinique bu tombul kalem rujların öncüsü olmuştu hatırlarsanız, herhalde bir 3-4 sene oluyor sanırım, hatta ilk çıktığında birçok blogger'a da bu rengi gönderilmişti. Ben de o zamanlar içim gide gide bakmıştım :) Aradan çok zaman geçti ve bir gün Sevil' e girdiğimde ben de bu rengi dayanamayarak aldım!

Çok çok severek kullandım ve geçtiğimiz aylarda yazdığım bitenler yazısında yerini aldı ama ben ancak yazabiliyorum! :P Fotoğraflar yazdan kalma, kolum, yüzüm, bronz :)

Öncelikle renginden bahsedelim, bence günlük olarak kullanılabilecek en ideal kırmızı renk bu. Tam bir vişne rengi,  risksiz, aynaya bile bakmadan sürebileceğiniz ve benim gibi kırmızı ruj sürdüğünde tedirgin olup da kırmızıya özenenler için çok güzel bir alternatif. Dudaklarda asla sırıtmıyor, bağırmıyor, ben burdayım demiyor :) Uslu bir kırmızı rengi var yani :)

Yapısı inanılmaz hafif, sheer, kat kat geçerek rengin etkisini arttırıp tam olarak kabındaki rengi elde edebiliyorsunuz.

Dudakları çok güzel nemlendiriyor ve bu sebepten, kalıcılık sıfır! Hiç yok, rengi seviyorsanız, sürekli elinizin altında olacak, tazeleyeceksiniz mecbur. 

Aşağıda bronz bileğimin iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz :)

Aşağıdaki fotoğrafta ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. Nasıl? Çok ciyak ciyak kırmızı değil değil mi?  Benim dudaklarım biraz da pigmentli dolayısıyla aşağıdaki fotoğrafta sanırım 1-2 kat sürülmüş hali bu. Ama dediğim gibi kat kat sürerek etkisini arttırabiliyorsunuz.


Clinique - Chubby Stick'lere muadil bir çok marka, bir çok ürün çıkardı, ben gene de içlerinde en çok Clinique'i sevdim. Chubby Stick serisinin yanı sıra Chubby Stick Intense olarak bir seri daha çıkardı Clinique, elimde onlardan yok, ama duyduğuma göre renk vermesi daha fazlaymış o serinin :)

Siz ne düşünüyorsunuz bu sevimli tombul kalem rujlar hakkında?

Bu arada fiyatı bu rujların 59 TL.

Şuraya tıklayarak satın alabilirsiniz! :)

Çok güzel bir Cuma günü dilerim herkese!

Sevgiler...
xoxo

4 yorum:

  1. Rengi sana çok yakışmış. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bitti bile :) Elimde şu an Super Strawberry var onu da severek kullanıyorum, sevgiler :)

      Sil
  2. Ben de şu an ikinci chubby stick'imi bitirmek üzereyim, elimde intense olanı da var. O tam ruj gibi. Pek kalıcı değil ama kesinlikle chubby gibi de değil. Duruşu da ruja gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok pratik ürünler, seviyorum bu kalem formundaki ürünleri, intense serisi aklımda,ama bir iki tane ruj/gloss bitirmeden daha almak istemiyorum :/

      Sil