Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Mayıs 2015 Çarşamba

Max Factor І Excess Shimmer Krem Farlar - 20 Copper ve 25 Bronze

Günün ikinci yazısından selamlar :)

Son zamanlarda çıkan ürünlerden biriyle daha doğrusu iki tanesiyle karşınızdayım! Krem far denilince zaten gözüm birşey görmüyor hele de böyle güzel çıktığı zaman çok daha mutlu oluyorum. Başlayalım :)

Max Factor Excess Shimmer Krem Farlar

 
Max Factor'un son dönemde çıkarmış olduğu bu krem farların yapıları, renkleri, pigmentasyonları bir harika :) Bu farlar köpük yapıdalar, inanılmaz derecede yumuşaklar ve pigmentasyon konusunda da oldukça iyiler. Bu serideki tüm renklerin hepsi ışıltılı zaten serinin adı "Shimmer". Ben standda duran 4-5 renk arasından tabi ki en çok kullandığım tonlardan olan Bronze ve Copper renklerini seçtim.

Aşağıda ve tabi yukarıda renkleri görebilirsiniz :)



 Yukarıdaki fotoğraftaki renk Copper yani "bakır" olarak adlandırılmış. Ama kesinlikle rengin bakırla uzaktan yakından bir alakası bulunmuyor. Bu rengi tarif etmem gerekirse, içerisinde bozluk bulunan bir şampanya rengi diyebilirim. Tek başına da yokmuş gibi gözüken, canlı ve uyanık gözleri vuygulayan bir makyaj için ideal.
 Yukarıda ise bakmaya bile doyamadığım içerisinde minik minik altın ışıltıları olan kızılımsı bir kahverengi olan Bronze bulunuyor. Bunu Copper'dan daha çok seviyorum :) Genelde copper ı tüm göz kapağıma uygulayıp, Bronze rengi göz kapağımın dış köşelerine uyguluyorum.  Ortaya çıkan sonuç çok hoşuma gidiyor.

Aşağıda ise bileğimin iç kısmında duruşlarını görebilirsiniz :)

Bu farların kalıcılıkları da benim için oldukça yeterli, gerçi ben bütün farlarımın altına far bazı kullanıyorum. Aslında köpük formda olduğu için çizgilenme yapabileceğini düşünmüştüm ancak altına far bazı kullanıldığında kesinlikle bir sorun yaratmıyor.



Ben bu farları Gratis'in 8 Mart Kadınlar Günü İndirimi'nden %50 indirimle almıştım. İndirimsiz fiyatı bu farların 36 TL. İndirimle 18 TL'ye alınabilecek en kaliteli far diyebilirim :) 

İndirim dönemlerinde kaçırmamanızı tavsiye edebileceğim çok sevdiğim farlar oldu bunlar..

Sizler krem farlara nasıl yaklaşıyorsunuz? Favori krem farlarınız var mı? Varsa neler?

Sevgiler...

xoxo

2 yorum:

  1. Ay iki renge de bayıldım. En kısa zamanda bakmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller değil mi? :) Ama indirim zamanında bakın, tanesi 18 TL'ye geliyor ;) Görüşmek üzere...

      Sil