Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Mayıs 2015 Çarşamba

Flormar І Smooth'n Blush Cream Cheek Color І Krem Allık - Light Coral

Selam! :)

Bugün hem uygun fiyatlı hem de oldukça kaliteli bir başka üründen bahsetmek istiyorum :)

Flormar - Smooth'n Blush Krem Allık - Light Coral

Bu krem allıklar Flormar'ın Pin Up koleksiyonuyla gelmişti, seride 4 farklı renk vardı benim seçtiğim SB01 numaralı Light Coral rengi oldu.



Öncelikle, ambalajlardan bahsetmek istiyorum. Flormar'ın Pin Up koleksiyonunun gerçekten oldukça albenili ambalajları var diye düşünürken, o ambalajların aslında sadece dış kutularında olduğunu anlamış bulunuyoruz. :/ Problem değil, içleri iyi olsun yeter. Ama ilk fotoğraftaki ambalajın sevimliliğine dikkatinizi çekerim :)

Her neyse içine bakalım şimdi, o sevimli kutunun içinden oldukça sade, siyah bir tüp çıkıyor. 20 ml'lik bir gramaja sahip. 


Kapağını açtığınızda sizi bir koruma bandı karşılıyor ki, çok seviniyorum böyle olunca, ürünü ilk sizin kullandığınızı gösteriyor, 


Benim seçtiğim renk açık mercan-şeftali diye nitelendirebileceğim tam baharlık/yazlık bir renk. Aşağıda bileğimin iç kısmında rengini görebilirsiniz.

Yapısı, yapış yapış değil, sürüp yaydığınızda oldukça güzel kadifemsi bir his bırakıyor kesinlikle bir ıslaklık kalmıyor. Bu açıdan oldukça sevdim! :)


Aşağıda ise yukarıdaki miktarın yayılmış halini görebilirsiniz. Fotoğraflar gün ışığında çekilmiştir. Rengi gördüğünüz gibi dağıttıktan sonra çok hoş bir açık somon/mercan rengini alıyor. Aynı adında yazdığı gibi! Ben çok sevdim bu rengi :)

Kalıcılığı da oldukça iyi, sabah sürdüğümde ve öğlen aynaya baktığımda hala kıpırdamadığını gördüm! Yani demek ki bir 4-5 saat dayanıyor yerinde ;)


Benim oldukça severek kullandığım bir ürün oldu, fiyatı ise 24.90 TL olup şuraya tıklayarak Flormar'ın kendi sitesinden satın alabilirsiniz :)

Siz ne düşünüyorsunuz bu koleksiyon hakkında veya bu allıklar hakkında?

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder