Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Temmuz 2015 Çarşamba

Chanel ǀ Rouge Coco Hydrating Créme Lip Colour ǀ Rouge Orage ǀ Ruj İncelemesi

Günün üçüncü yazısı,

öğlen sıcağında salonda klimayı açıp suratıma Avene termal su sıkarak yazdığım :)

Chanel - Rouge Coco - Rouge Orage

isimli ruja ait! 



Yine bir Chanel ruj yine ben. Bu serinin elimde, Mademoiselle, Cambon ve Camelia renkleri de bulunuyor. Üzerlerine tıklayarak yazılarını okuyabilirsiniz :)

Rouge Orage ise seriye sondan bir önce yani son satın aldığım Cambon'dan bir önce katılan ruj oldu. Rouge Coco serisi ile ilgili minik bir hatırlatma yapalım, kremsi, nemlendirici, dudaklardaki pürüzleri vurgulamayan, opak, kalıcılığı orta seviyede ve malesef fiyatları biraz tuzlu olan bir ruj serisi. Ve malesef benim de favorim bu seri :/



Rouge Orage, benim Limango'dan doğum günü hediye çekimle uygun bir fiyata düşürerek aldığım, bence zamansız olarak nitelendirilebilicek, son derece zarif bir koyu-kiremit kırmızı! ruj :)
Aşağıda rengini görebilirsiniz.



Bu koyu kiremit kırmızı, aşağoda kolumun iç kısmında swarchta çok hafif pembelik içeriyormuş gibi duruyr ama aslında öyle değil. Bu kırmızı benim için "burdayım" diye bağırmayan, tok! ve sessiz sakin bir kırmızı. Gerek gece, gerek gündüz rahatça kullanılabiliyor, ben dudak kalemi de kullanmıyorum bu rujla, ihtiyaç hissetmiyorum ancak tabi kullanılırsa eminim dudakta daha güzel gözükecektir :)


Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. Biraz koyu olmasına rağmen rahatlıkla kullanabildiğim nadir kırmızılardan oldu kendisi :)




Fiyatlar 100-110 TL arası, malesef biraz uçuk fiyatlar. Daha önceki yazılarımda da dediğim gibi kesinlikle alınabiliyorsa Duty Free'den alınmalı.

Türkiye'de ise Sephora ve Sevil mağazalarından edinebilirsiniz?
Siz nasıl buldunuz bu rengi? Beğendiniz mi?

Görüşmek üzere..

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder