Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Temmuz 2015 Perşembe

GOSH І Metallic Eyeshadow Stick І Kalem Farlar - Light Copper & Brown

Herkese merhaba!
İstanbul'da resmen çöl sıcakları var bu aralar, yaprak kıpırdamıyor desek doğru!  Dolayısıyla işimden evime, evimden işime gidiyorum ancak bloga yazı yazacak hal kalmıyor :(

Ancak, bugün geçtiğimiz ay içerisinde çok sıkça kullandığım kalem farlardan bahsetmek istiyorum.

Gosh - Kalem Farlar: Light Copper & Brown

Gosh, hayvanlar üzerinde deney yapmayan Danimarkalı bir kozmetik markası, bu markanın rujunu, allığını severek kullanıyorum. Kalem farlarına da indirim döneminde rastlayınca iki tane almıştım, yazısını yazmak bugüne kısmetmiş :)


 

İndirim dönemlerinde her ne kadar Gratislerde bir düzen kalmasa da, GOSH standları talan edilmiş olsa da ben bu iki güzel rengi indirimli olarak alabilmeyi başardım. Renkler Light Copper ve Brown rengi.



Kalem farlar, arkadan döndürülerek açılıyor. Bu açıdan inanılmaz pratikler, kalemtraşa gerek kalmıyor. Farların yapıları metalik olduğu için oldukça ışıltılı farlar. Kremsi, rengini çok çok iyi veren, sabitlenmesi ve kalıcılığına kefil olabileceğim uygun fiyatlı kalem farlar diyebiliriz :)



Light Copper rengi, bu ikilide elimin en sık gittiği kalem far. Rengi içerisinde yoğun altın ışıltılar olan bronz-bakır karışımı olarak tanımlanabilir. 

Brown rengi ise, Light Copper kadar bir ışıltı barındırmayan, ama çok güzel yansımaları olan bir kahverengi. Bunu daha çok gözümün dış köşelerine uygulayıp dağıtarak kullanıyorum.

İki renkte çok çok kullanışlı, çok güzel renkler :)

Aşağıda bileğimin iç kısmında farların renklerini görebilirsiniz. Her iki far için "sür, hafifçe karıştır ve çık" farı diyebiliriz :) Özellikle Light Copper, siyah göz kalemi ve bol rimel ile harika duruyor.


Kalıcılıkları ise hem far bazıyla hem de far bazı olmadan denedim. Müthiş! Sabah yaptığım göz makyajım eve geldiğimde bir yere kıpırdamamış oluyor. Bu açıdan inanılmaz tatmin edici.

İndirim dönemlerinde fiyatları ise bu farların 16 TL civarına iniyor. Kesinlikle kaçırmamanızı tavsiye ederim. Seride başka renkler de var, mutlaka beğeneceğiniz bir renk bulacaksınızdır :)

Herkese güzel bir Perşembe günü dilerim!
Sevgiler..
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder