Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Temmuz 2015 Cumartesi

NARS ǀ Matte Multiple - Altai

Bayramın ikinci günü 41 derecelik Alanya sıcağından herkese tekrar merhaba :P

Yaz aylarında olmamızdan mütevellit, bronzer ve kontur ürünleri ile ilgili yazılar paylaşmak istedim.

Bunlardan ilki NARS'ın meşhur multiple'larından 

NARS - Matte Multiple - Altai




NARS'ın ünlü multiple yani bu çok amaçlı multiple serisine mat renkleri yakın zamanda katıldılar. Ben de seride kontur yapmaya elverişli olan ama açık tenli olduğum için tenimde sırıtmayacak en açık renkli olan "Altai" rengini seçtim!

NARS multiple ürünler yine klasik süetimsi, kauçuğumsu dokuda silindirik bir ambalaj içerisinde sunuluyor. Ürünü arka kısmından döndürerek çıkarıyorsunuz.

Aşağıda Altai'yi görebilirsiniz :)


Bu renk kabında çok açık dursa da ve serideki en açık renkli (bronzerımsı) kahvemtrak renk olsa da bileğimin içine uyguladığımda hafif turuncumsu duruyor.


Ben Altai'yi açık kahve- sütlü kahve  rengi olarak tanımlayabilirim.

Aşağıda bileğimin içerisindeki duruşunu görebilirsiniz.

Yukarıda da dediğim gibi, serideki en açık renk olsa da hafif bir turunculuk içeriyor. Ancak dağıttığınız zaman bu turuncluk kalmıyor, oldukça doğal bir renk geliyor :)


Ben Altai'yi aşağıdaki şekilde uyguluyorum, önce bir şerit gibi elmacık kemiklerimin altına çekiyorum. Sonra tercihen Real Techniques Expert Face fırçası ile güzelce karıştırıyorum. Yüzüme boyut kazandırırken, o turuncu tonu dağılmış ve yüzümde oldukça doğal bir gölge kalmış oluyor.


Ürün sert değil kesinlikle ama öyle yağ gibi de kaymıyor, uyguladığınız yerde fırça ile çok güzel ve rahat bir şekilde karıştırmaya izin veriyor. İçerisinde sim ve ışıltı yok zaten olsa kontur ürünü olarak kullanmam :) Tamamen mat bir ürün kendisi..

Kullanması oldukça pratik. Kalıcılığı harika, akma,dağılma asla yapmadı bende.Toz formdaki ya da sıkıştırılmış pudra ürünlerden sıkıldığım günlerde bu ürünü kullanmayı çok seviyorum.

Fiyatı sanırım 110 TL civarında, MakyajTrendi sitesinden, Sephora'dan veya NARS mağazalarından satın alabilirsiniz.

Siz ne düşünüyorsunuz multiple ürünler ile ilgili?

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder