Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Temmuz 2015 Pazar

Chanel ǀ Soleil Tan de Chanel ǀ Bronzlaştırıcı Makyaj Bazı ǀ Krem Bronzer


Herkese günaydn! :)

Yine güneşli bir gün yine bir Bronzer :)

Bugün sizlere biraz, blogger aleminde oldukça ünlenen high-end bir krem bronzerdan bahsetmek istiyorum.

Chanel - Soleil Tan de Chanel Bronzing Makeup Base


Yurtdışında, yabancı bloglarda o kadar övüldü ki bu ürün açıkçası merakıma yenildiğim için almış olduğum bir ürün oldu. Gerçi bir kozmetik bloggerı hangi ürünü ihtiyacı olduğu için alıyor orası da muamma :)

Gelelim ürünümüze, bu ürün, aslında bir makyaj bazı olmasına rağmen, krem bronzer, köpük bronzer olarak da adlandırılıyor. Zira makyaj öncesinde bu ürünle yüzünü tamamen kaplamak bence renginden dolayı biraz cesaret işi.


Ürün 30 gr. Plastik yuvarlak bir kavanozda geliyor, ürün açıldıktan sonra 18 aylık kullanım süresi var ama bu ürünü ben 18 ayda bitirebilen biri olduğuna inanmıyorum açıkçası bildiğiniz evladiyelik!



Ambalajı açınca içerisinden plastik bir koruma kapağı çıkıyor. Plastik kapak, ürünün hem kurumasını engelliyor, hem de kirlenmesini.

Kapağı kaldırdığınızda ise, sizi sütlü çikolatalı puding görüntüsünde bir ürün bekliyor, uzaktan gören biri çikolatalı fındık ezmesi diyebilir, görüntüsü insanda yeme isteği uyandırıyor. :P

Ancak kokusu beklediğim gibi çikolatalı değil, o Chanel ürünlerinde alıştığımız çiçeksi/gül kokusu hakim.



Bronzerımızın yapısı çok yumuşak olmayan katı sufle/mousse/köpük olarak tanımlanabilir. Yüzünüzde elmacık kemiklerinizin altına, şakaklarınıza ve boynunuzun alt kısmına yani kısacası yüzünüzde gölge vermek istediğiniz yerlere uygulayabilirsiniz. Benim alnım çok dar olduğu ancak yanaklarım havaalanı gibi olduğundan ben biraz yüzümün ince gözükmesi için elmacık kemiklerimin altına uygulayıp, gölge veriyorum. Ancak bu işlemi elimi biraz hafif tutarak yapıyorum çünkü açıkçası bu ürün, gri/kahve renkte değil, içerdiği turuncumsu renkten ötürü biraz tehlikeli.


Ben, bu bronzerı Real Techniques Expert Face Brush ile uyguluyorum. Hem kılları ürünü yemiyor, hem de ürünü homojen bir şekilde dağıtmama yardımcı oluyor.

Ama hatırlatayım: önemli nokta: ürünü az uygulamak çünkü, içindeki turunculuk havuç etkisi yaratabiliyor fazla kullanıldığında :/ (başıma geldi, biliyorum, imza: Cadı Bolkepçe...)

Aşağıda bileğimin iç kısmında rengini görebilirsiniz, hafif bir şekilde dağıttım burada, turunculuğu görebiliyorsunuz değil mi :)


Aşağıda ise hiç birşey sürülmemiş yüzümde (fondoten-kapatıcı birşey yok sadece nemlendirici var)

Elmacık kemiklerimin altına uyguladığım hali bulunuyor. Çok az miktarlarda aldığınızda ve güzel bir şekilde dağıttığınızda yanaklarınızda çok hoş ve doğal bir gölge oluşmasına yardımcı oluyor. Ben yüzüme verdiği boyuttan açıkçası çok ama çok memnunum.


Bu bronzerı, sanırm Palladium Sephora'dan 136 TL'ye almıştım, severek kullanıyorum, sıcak tonlu ve doğal bir krem bronzer arıyorsanız tavsiye edebileceğim bir ürün.

Siz krem bronzerlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Beğendiğiniz krem bronzerlar varsa, önerilerinizi bekliyorum :)

Herkese güzel bir Pazar günü dilerim.

Sevgiler
xoxo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder