Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

17 Temmuz 2015 Cuma

Bitenler ǀ Mayıs - Haziran 2015

Herkese merhaba ^^

Öncelikle vermiş olduğum uzun aradan dolayı kusura bakmayın diyorum tekrar..

Bugün ramazan bayramının birinci günü ve herkesin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum.

Bayramdan istifade ben de bayram sonuna bir 4 gün daha ekleyerek, Alanya'ya annemin ve kardeşimin yanına geldim. :) Burası cehennem gibi sıcak!

Neyse daha fazla lafı uzatmadan, çok gecikmeli de olsa düzenimizi bozmadan geçtiğimiz Mayıs ve Haziran aylarında neler bitirdiğimden bahsetmek istiyorum :)

Saç Bakım Ürünleri:


Giovanni - Tangerine & Papaya Butter Ultra Volume Shampoo - İnce telli saçlar için hacim veren şampuan! Gratislerde bulunan Giovanni markalı saç ürünlerinin içerikleri oldukça temiz. Bu açıdan seviyorum, bu şampuandan da ikinci bitirişim, saçlarıma güzel bir dolgunuk verdiği ve hacimlendirdiği kesin ancak saçlarımın uçlarında biraz kurumaya sebebiyet verdiği için ben, yoluma bu markanın Avokadolu olan şampuanıyla devam ettim. Saçımın o anki ihtiyacına göre bir daha alabileceğim bir şampuan.

Lush - Happy Happy Joy Joy - Parfümlü Saç Kremi Bunun yazısını şurada yazmıştım, başlarda sevsem de sonuna doğru aşırı yoğun bir parfüm kokusu baskın geldi, sanırım bozulmaya başladı ama neyseki hepsini israf etmeden kullanıp bitirdim, bir daha alacağım bir ürün değil, almasam da olurmuş :/ Şurada yazısını yazdığım American Cream daha başarılı.

John Freida - Full Repair - Deneme Boyu Saç Kremi Bu markanın bu Full Repair serisinin saç maskesini severek kullanıp bitirmiştim. Bu deneme boyu ürün de fena değildi. Haziran ayında ufak bir kaçamakla yine annemin yanına Alanya'ya geldiğim zaman bunu kullanıp bitirdim, bir iki defalık ürün çıkıyor içinden. Saç kremi ihtiyacım olduğu zaman alabilirim, genel olarak John Frieda'yı seviyorum :)

Duş - Banyo - Vücut  Bakım Ürünleri:

Lush - Vanilla Dee Lite Vücut Losyonu : Mis gibi vanilya kokan ve daha çok kışa yakışan bir vücut losyonuydu severek kullanıp bitirdim. Yazısı şuradaydı.

Palmolive - Body Butter - Kahve Hazzı Banyo - Duş Jeli: Banyo ve Duş jeli diye geçse de içerisindeki partiküllerin yoğunluğu sebebiyle peeling gibi düşünülebilir ancak öyle bir etkisi yoktu. harika kokusu vardı ki bence tam sonbahar - kışlık mis gibi kahve kokusu :) Yazısı şurada.

Oriflame - Milk & Honey Smoothing Sugar Scrub: İşte en beğendiğim vücut peelinglerinden, kese yapmadığım zamanlarda bunu kullanıp bitirdim, partikülleri yoğun ve cildi tahriş etmeyen ama peeling görevini harika yerine getiren bir üründü. Mis gibi bal kokuyordu, banyo sonrası da vücudumda bir gerginlik yaratmıyordu. Severek kullandım bitirdim. Yazısı için tıktık :)

Arko Nem Zetinyağlı El Kremi : Ofiste, işyerinde kullandım bitirdim, fiyatına göre (2 TL civarı sanırım) harika bir iş çıkarıyor. Elimdeki el kremleri bitince alırım :) Sevdim! Nemlendirmesi, kokusu harika, tavsiye ederim.

Shiseido - Expert Sun Aging Protection Lotion - SPF 30 - Güneş Kremi: Deneme Boyu: Yazısı şurada. Harika bir ürün. Shiseido güneş ürünleri konusunda gerçekten aşmış bir marka! Tavsiye ederim.

Bir yığın  Makyaj Temizleme pamuğu  - ıslak mendil ve kağıt mendil!


Makyaj temizleme pamuklarında artık yeni favorim İpek pamuklar zira Benri pamukları fiyatlarından dolayı uygun bulur ve severdim ama bazı paketlerden çıkan pamukları o kadar sert ki yüzümü tahriş etti malesef :(  İpek pamuklarda böyle bir problem yaşamadım, İpek pamuklarla devam kararı aldım! :)

Cilt Bakım Ürünleri:

Garnier - Makyaj Temizleme Sütü: Yazısı şurada. Uygun fiyatlı, harika bir şekilde makyajı temizleyip, cildi nemlendiren bir üründü. Elimdeki stok eridiğinde tekrar geri dönebilirim kendisine :)

The Body Shop - Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi: İçeriği tertemiz, boyutu oldukça ideal, görevini iyi yapıyor ancak şişenin yarısına geldiğimde kirpiklerimi feci döktü, çok ovuşturduğumu düşünüp, ara verdim, sonra geri döndüm, ilk zamanlarki kadar dökmedi. Bir tane daha var elimde, o da bitsin bir daha alacağımı sanmıyorum. Seveni de çok ama ben pek sevemedim kendisini :( Yazısı için şuraya tıklayabilirsiniz.

Estee Lauder - Advanced Night Repair Serum - Delux Boy - 7 ml: Yazısı şurada, açık ara benim en sevdiğim serum bu, elimde Clarins'in cilt bakım yağı var, o bitsin buna kesin dönüş yapacağım çok seviyorum :)

Blistex Medplus Lip Balm: Sanırım bitirdiğim ilk lipbalm bu benim! Ayrıntılı yazısı şurada. Üzerine diyecek söz bulamıyorum, şahane!

YSL Forever Youth Liberator Creme Gel ve Loccitane Precious Day and Night cream deneme boy ürünleri. Loccitane'dan online alışveriş yapınca sağolsun bir sürü sample koymuşlar, kullandığım süre zarfında çok sevdim, hem gündüz hem de gece kremini bu serinin. YSL olan samplelar ise şurada bahsettiğim seriden, bunları özellikle yolculuklarda, kısa süreli seyahatlerde kullanmayı seviyorum, oldukça pratik oluyorlar :)

Deneme boy Parfümler:

Elimde o kadar çok parfüm sample ı birikmişti ki kendi esas kullandığım parfümlere geçtiğimiz iki ay ara verip bu deneme boyları olan parfümleri kullandım. Genel anlamda hepsi gayet güzel kokular, içlerinde burnuma en çarpıcı gelen Shiseido Zen ve Chanel No5 oldu ;)

Makyaj Ürünleri:

Nars - Light Reftecting Setting Powder: Nars ışığı yansıtıcı sabitleyici pudra. Yazısı şurada, çok çok severek kullandım.  Artık kenarlardaki ürünler fırçaya gelmemeye başlayınca, fırçanın arka tarafıyla vurup ufalamak suretiyle kullandım. Kendisi benim favorimdir! :) Evet bir pudra bitti! :) Mutluluk...

Burberry Sheer Foundation - Yazısı şurada. Güzel ve bir o kadar bereketli bir fondotendi. Bu seri Burberry Beauty ürün gamından kaldırıldı sanırım. Ama benim sevdiğim orta kapatıcılıkta bir ürün oldu.

Kiehl's Actively Correcting and Beauttifying BB Cream  deneme boy: Oldukça güzel ve 50 güneş koruma faktörü içeren, parlama yapmayan BB krem, elimde bu kadar fazla fondoten ve BB krem olmasa direk alırdım ;)

Urban Decay "Eden" Far Bazı: Göz kapağı nötrlemede çok çok başarılı sarı tonlu bir far bazı. Severek kullandım, deneme boyu olmasına rağmen oldukça bereketliydi. Orjinal boyu da var bende, yazısını ayrıntılı yazmak istiyorum! :)


Ortaya Karışık::)

Listerine Cool Mint - Ağız Bakım Suyu: Adeta ağzınızda bir süre asit çalkalıyor gibisiniz. Ancak diş etlerime çok iyi geldi kullandığım süre boyunca, ancak birçok bloggerdan ve internet kulanıcısından uzun vadede dişlerin rengini sararttığından bir süre ara verdim kendisine. Ama kullandığım süreçte iyi anlaştık kendisiyle :)

Bath and Body Works: White Citrus: Sıvı Sabun: Mükemmel bir kokuydu, Limon kokusu ki sabunlarda çok severi, 3 tanesi 45 TL'lik bir kampanya le almıştım. Uygu fiyatlı pek sayılmasa da arada sırada kokuları için alıyorum bu sabunlardan :)

Clinique - Pore Minimizer : Gözenek Küçültücü Serum: Yazısı şurada. Beğendiğim bir ürün oldu kendisi, ilerde tekrar alabilirim, piyasadaki bence uygun fiyatlı gözenek düzenleyici ürünlerden kendisi :)

Rexona mini boy deodorant : çantamın demirbaşı, bittikçe alırım, fiyatı uygun 2-2.5 TL civarı.

Essence - Oje düzeltici kalem. Olmazsa olmazlarımdan, yedekliyorum bu kalemi mutlaka, oje taşıranlar için süper buluş :) Fiyatı 10 TL civarı:)

The Body Shop - Absinthe Purifying Hand Gel - Absinte - Antibakteriyel temizleme jeli - her zaman söylerim benim gibi bir mikro fobisine sahipseniz, edinmek isteyeceğiniz, zor zamanlarda imdadınıza yetişen, mükemmel kokulu el dezenfektanı, her zaman çantamda bulunuyor bu da :)

Benim geçtiğimiz iki ayda bitirdiğim ürünler bunlardı, sayıca az makyaj ürünü bitirmiş olsam da açıkçası yükte hafif pahada apır iki adet ürün bitirdim, verdiğim parayı çıkarttım diye seviniyorum :) Darısı diğer fontorenlerimin başına, 2'ye indireceğim inşallah :) Göreceğiz!

Siz neler bitirdiniz son iki ayda, bitirme projeniz var mı? Varsa ne alemde? :)

Sevgiler...

İyi bayramlar :)

xoxo

2 yorum:

  1. Oh bir sürü şey bitmiş. Chanel No.5 benim favori kış kokularımdan, çok az tene yakışıyor. Yani büyük bir kısım kullandığında hacı yağı sürmüş gibi kokarken, şanslı minik bir kısım ise mükemmel kokuyor. Eğer o şanslılardansan kesinlikle tam boyunu öneririm :) Nars 'ın şu pudrası hep aklımda ama ten makyajı yapmadığım için gerekliliğinden emin değilim. Yenilere yer açılmış, darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sample ürünler denemek için süper oluyor, Chanel aklımda ama elimde çok Jo Malone var, onlara sıra gelsin diye sample parfümlere dadandım bu ara :) NARS'ın pudrasının ikincisini açtım ben, seviyorum kendisini ama bu bittikten sonra toz olanına geçeceğim, merak işte! :P Yeniler gelmesin ya, cüzdan nefes alsın, stok eritelim, darısı başına, görüşürüz ;))

      Sil