Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

20 Temmuz 2015 Pazartesi

Essence ǀ Bloom me Up Koleksiyonu

Günün ikinci yazısından merhaba :)

Bu yazımda aslında çıkalı uzunca bir zaman olan bir Essence koleksiyonundan bahsedeceğim. Ve evet duyar gibiyim "niye bahsediyorsun?  Beğenirsek nasıl bulacağız?" diyorsunuz. Aslında yazmayacaktım ancak gördüm ki bazı Gratis mağazalarının Essence standları içerisindeki indirim havuzunda hala bu koleksiyonun ürünleri oluyor ve de oldukça uygun fiyata!

Zaten fotoğraflarını da çekmiştim, yazmak istedim :)

Öncelikle farlarıyla başlamak istiyorum, isminden anladığım kadarıyla bu koleksiyon bahar için çıkarılmış bir koleksiyondu.

Benim seçtiğim farlardan biri şampanya (01 bloomylicious) diğeri açık pembe renkte (02 rose it up!) idi :)

Tek tek bakalım:


Yukarıda rengi koyu çıkmış ama, aslında açık pembe dediğim (rose it up!) far aşağıdaki gibi tam, her iki far da ışıltılı! Gözlere oldukça fresh bir hava katıyorlar :)


Rose it up'ı  ben, Maybelline Color Tattoo'lardan Pink Gold üzerine uygulamayı çok seviyorum. Daha bir ışıl ışıl gösteriyor gözlerimi.


Aşağıda ise şampanya renkli olan (bloomylicious) far var. Bu farı tahmin edebileceğiniz üzere, kaş altına ve göz pınarlarına oldukça sık kullanıyorum ;)


Aşağıda bu farın rengini görebilirsiniz. Bu koleksiyonun en albenili yanı bence ürünlerdeki desenlerdi. Çiçek desenleri tam olarak ilkbaharı çağrıştırırken, renklerdeki ışıltılar da göz alıcı bir hava veriyordu ürünlere.



Her iki farı tek başına kullanıp, siyah veya kahverengi bir göz kalemi ile gözlere çerçeve yaptığınızda gözler, ışıl ışıl ve dinlenmiş gözüküyor ve bence ortaya da oldukça sade ve şık bir makyaj çıkıyor. Bu bahsettiğim şekilde de çok kullandım bu farları :)

Gelelim koleksiyonda görür görsem bayıldığım ürüne,

Bloom me up! Shimmer Powder - Rose it up!

Aşağıda neden bu kadar bayıldığımı görebilirsiniz :) O kadar güzel bir deseni var ki insan kullanmaya kıyamıyor.


Bu arada farkettiyseniz bu ışıltılı pudranın da adı Rose it up! Yukarıdaki açık pembe far ile aynı renkte nerdeyse :) Ben daha önce şurada yazısını yazdığım başka bir koleksiyonla gelmiş ışıltılı Essence pudrasını tüm yüzüme kapatıcı veya nemlendirici sonrası direkt uygulamıştım bunu da o şekilde uyguluyorum, zira üzerindeki desenler ve ışıltılar bir süre sonra kalmıyor, normal, vasat kalıcılıkta bir pudraya dönüşüyor. Ama ben yine de seviyorum :)


Bu koleksiyondan indirim havuzunda gördüğüm son ürün ise aşağıdaki bu stick allık oldu! 

Benim seçtiğim renk 01 chaising lacy :)
Çok çok tatlı bir pembe, NARS'ın multiple'ları gibi, stick formda, arka kısımdan döndürülerek açılıyor, yapısı sheer olsa da her katta rengi daha da çok arttırabiliyorsunuz :) Yüzümde yapış yapış yağlı bir his bırakmadı, parmaklarımla veya Real Techniques Stippling fırça ile uygulamayı seviyorum :)

Kalıcılığı da hiç fena değil ;)


Aşağıda rengini görebilirsiniz, bunun bir de 02 numaralı şeftali rengi vardı ama ben bunu seçmiştim ve zaten indirim havuzunda da bundan görmüştüm :)


Aşağıda ise tüm yukarıda bahsettiğim ürünlerin, kolumun iç kısmında duruşları var.

Soldan sağa
Rose it up! far, Bloomylicious far, Rose it up! aydınlatıcı pudra ve chaising lacy stick allık.


Yukarıdaki renklere baktığınızda farlar ve pudranın birbirine ne kadar yakın renkte ve ışıltıda olduklarını görebilirsiniz. Bence rose it up ve bloomylicious far alınsa yeterli zira rose it up renkli farı aydınlatıcı olarak rahat rahat kullanabilirsiniz :)

Stick allığın rengi ise yukarıda en sağda, çok hafif gerçekten çok tatlı bir pembe, kat kat sürerek fazlalaştırabilirsiniz tonunu :)

Fiyatları hatırlamıyorum ama en pahalısı koleksiyon zamanında 12 TL idi, o da sanırım pudranın fiyatıydı, şimdi indirim havuzunda bu ürünler daha da uygun fiyatlı :)

Renkleri beğendiyseniz, Gratis'e yolunuz düştüğünde indirim havuzuna bir göz atmanızı tavsiye ederim. Benim çok beğendiğim bir koleksiyondu :)

Herkese güzel bir Pazartesi dilerim...

Sevgiler

xoxo

2 yorum:

  1. bir tanesini almıştım bunlardan galiba bak aklıma geldi bakayım eve..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak, kullanmak lazım, güzel bir koleksiyon, boşa gitmesin ;) ben en çok pudrayı sevdim :)

      Sil