Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Temmuz 2015 Pazar

MAC ǀ Extra Dimension Bronzing Powder ǀ Aphrodite's Shell ǀ Bronzlaştırıcı Pudra

Günün ikinci yazısı bir başka bronzer olacak ama uyarmıştım J Bu ay bronzer yazıları yayınlamak istiyorum :P
Bu bahsedeceğim bronzer MAC’in  bence gelmiş geçmiş en başarılı koleksiyonu (gerek ambalajı gerekse tüm ürünlerin renklerinin kullanışlılığıyla alakalı olarak) Alluring Aquatic koleksiyonuyla gelmişti ve ben bu bronzerı çok düşüne düşüne almıştım.
Karşınızda,

MAC – Aphrodite’s Shell Bronzer


 



Ben bronzlaşmayı seven bir insanım ve evet oldukça açık tenli bir tene sahip olup, ilk bir hafta güneşten düzgün korunmazsam kabarcıklar, bölgesel kızarıklıklar ve hatta fısır fısır sivilceler çıkarsam da, ilk bir haftadan sonra bu acılı dönemi atlatıp bronzlaşabiliyorum.

Şöyle bir sorunum var ki o da yüzümdeki lekeler L Dolayısıyla yüzüme istisnasız, daimi olarak gün içerisinde obsesif bozukluğu olan biri gibi sürekli 50 güneş koruma faktörlü ürünler sürüyorum ve sık sık tekrarlıyorum. Bu nedenle yüzümden aşağı kısım mis gibi bronzlaşırken, haliyle yüzüm, bedenime göre hortlak gibi kalıyor. 

Ben de çareyi yazın yüzüme bronzer uygulamakta buluyorum. Yazın fondoten ve kapatıcı çok fazla uygulamayı sevmediğimden, nemlendirici üzerine uygulayabileceğim, çamur gibi yapısı olmayan, yüzümü havuç veya ağaç kabuğu rengine çevirmeyecek, şöyle kocaman pofidik bir pudra fırçasıyla tüm yüzüme uygulayıp en azından vücudumun bronzluğuyla uyumlu hale getirecek bir bronzer arayışı içerisindeydim.

İşte bu sebepten MAC’in Alluring Aquatics koleksiyonunda çıkarmış olduğu Aphrodite’s Shell isimli bronzer imdadıma yetişti J



Alluring Aquatics koleksiyonu ambalajıyla şu ana kadar bence en iyi MAC koleksiyonuydu, üzerinde su damlacıkları şeklinde kabarcıkları olan, turkuaz renkli ambalajlar. Mükemmeldi gerçekten.

Ürünümüz, 9 gr. Oldukça büyük gramajlı. Rengi ise sıcak bir sütlü kahve içine somon/şeftali rengi katılmış olarak tanımlanabilir, içerisinde çok hafif bir turunculuk var ancak yapısı o kadar sheer (az örtücü) bir yapıda ki tüm yüze uygulamakta hiçbir sakınca yok ki zaten ben de bu sebeple satın aldım.



Aşağıda bronzerın rengini görebilirsiniz.  Yapısı yumuşak değil, sert, extra dimension serisi içerisinde çok hafif kendinden yansımalı bir ışıltısı var ve yüze kattığı aydınlığı çok seviyorum. Hem yüzümü havuç rengine getirmeden bronzlaştırıyor hem de aydınlık katıyor.


Kalıcılığı oldukça iyi, gün içinde tazeleme ihtiyacı duymuyorum. Real Techniques Powder Brush gibi kocaman pofidik bir fırça ile tüm yüzüme nemlendiriciden sonra uyguluyorum, yanaklarıma da azıcık şefali tonlarında bir allık uyguladıktan sonra benim için yaz makyajı tamamlanmış oluyor J

Kontur amacıyla alırsanız (ki almak isteseniz bu ara bulamazsınız, limitli bir üründü, koleksiyon ürünüydü ancak repromote yani tekrar piyasaya sürülme ihtimaline karşı yazmış olalım J) eğer çok çok beyaz tenli değilseniz cildinizde gözükmeyecektir. Tüm yüz için bolca kullandığınızda ise olukça hoş ve doğal bir sıcaklık katıyor, bu şekilde daha iyi verim alabileceğinizi düşünüyorum.



Aşağıda ise kolumun iç kısmında duruşunu görebilirsiniz. Gerçekten belli belirsiz, oldukça hafif bir rengi var.


Fiyatı 80 TL civarı idi sanırım. Olmazsa olmaz bir ürün değil ama benim için işlevini yerine getiren başarılı bir ürün.

Yarın ki yazıda görüşmek dileğiyle yazımı sonlandırırken, tatili bitenlere sendromsuz bir Pazartesi günü dilerim.

Sevgiler…
Xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder