Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

28 Ağustos 2015 Cuma

Bioderma ǀ Photoderm Refreshing After-Sun Milk ǀ Güneş Sonrası Losyon

Tekrar merhaba! :)

Dün şurada yazdığım yazıda  set halinde aldığım güneş yağı ve güneş sonrası losyonu ikilisinin güneş yağından bahsetmiştim. Şimdi sırada yanındaki var :)

Bioderma - Photoderm Refreshing After-Sun Milk

Her yaz, tabi ki bronzlaşmayı sevdiğimden deliler gibi güneşlenmesem de ne yalan söyleyim öğleden sonra saat 4 civarı güneşin altına kafamı koruyarak yatıyorum :) Bu da bana akşam banyo sonrası, bacaklarda gerilme, kollarda ve dirseklerde kuruluk olarak geri dönüyor :) Ben de mutlaka bu olmasa bile banyo sonrası bir nemlendirici kullanıyorum. Bu nemlendirici losyon da yine Bioderma'nın şurada bahsettiğim setinden çıkan hediyesi. 100 ml'lik :)

Yapısı, kıvamı oldukça yumuşak ama aşırı akışkan değil, emilimi de çok hızlı :) Anında bir yumuşaklık ve serinlik veriyor güneş sonrası gerilen bölgelere. E tabi siz çok yanıp kızardıysanız, sanırım Bepanthol tarzı ürünler kullanmanız gerekir :)

Bir de hani bazı losyonları sürdükten sonra emilir ve cildinize elinizi sürtünce böyle topak topak, cildinizden kalkar hani sanki kese yapmışsınız da ölü deriler kalkmış gibi, bunda öyle birşey olmadı çok şükür :)

Başka başkaaaaa ne diyebilirim, kokusu çok hoş, ağır değil ama, koku hassasiyeti olanların bence tolere edebileceği yoğunlukta :)

Severek kullandığım, hatta bitirdiği bir ürün oldu kendisi. Temmuz Ağustos bitenlerinde göreceğiz kendisini :) Tam boyunu alır mıyım, ağır yanık ve kızarıklıklarım olursa zaten almam çünkü o kadar etkili değil, klasik güneş sonrası içinse daha uygun fiyatlılara yönelirim. Bu setten çıkan hediye olduğu için fiyatını bilemiyorum ama Bioderma olduğu için muhtemelen pahalıdır diye düşünüyorum :/

Siz güneş sonrası hangi krem/losyon ürünleri kullanıyorsunuz? Öneriniz varsa bekliyorum!

Sevgiler...
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder