Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Sephora І Soothing Cleansing Milk І Yatıştırıcı Temizleme Sütü

Herkese günaydın!

Dün şurada yazısını yazdığım Sephora'nın çift fazlı göz makyaj temizleyicisinden sonra bugün de yine aynı setin içerisinden çıkan 

Sephora - Soothing Cleansing Milk

makyaj temizleme sütünden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle, söylemeliyim ki makyaj temizleme sütleri, makyaj/cilt temizleme rutinimde yer almıyor. Genellikle, önce bir Micellar su (Bioderma- Garnier)  ile kabasını alıp, sonra yüz yıkama jeli ile yüzümü yıkıyorum, en son adımda da tonik kullanıyorum.

Yanaklarım kuru ancak T bölgem yağlı olduğundan, makyaj/cilt temizliği için kullandığım birçok ürün var. Ancak son zamanlarda temizleme işleminden sonra yüzümde bir kuruma, yanaklarımda bir gerginlik oluştu. Ben de setten çıkan bu temizleme sütüne bir şans vermeye karar verdim. Bunu ben göz makyajımı çıkardıktan sonra hem kalanları silmek hem de tüm yüzümü nemlendirerek temizleme amaçlı son iki adımım olan micellar su ve tonikten önce kullanıyorum.

Aslında bu ürünün kullanımı direk yüz ve göz makyajı temizliği. İçerisinde Macademia yağı bulunuyor. Açıkçası çift fazlı göz makyajı temizleyicisi kullanmadan göz makyajımı çıkarmadığım için bunun tam performansını bilmiyorum.

Bu ürün, yüzümün o bahsettiğim gerilmesini geçirdi. Cildi uyguladıktan sonra yumuşacık yaptı. Özellikle seyahat boyları tatiller, seyahatler için çok uygun.

Yapısı akışkan, kıvamlı bir yapıda değil. Cildimde herhangi bir sivilcelenme ya da yağlanma problemi de yaşamadım. 

Ben genel anlamda hem bu ürünü hem de bu üçlü seti çok beğendim :)

Aşağıda içeriğini görebilirsiniz!



Siz bir şans verdiniz mi Sephora cilt bakım / makyaj temizleme/temizleyici ürünlerine?

Sevdiğiniz bir ürünü var mı? Varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgiler..
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder