Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Ağustos 2015 Pazar

Kısa bir Yaz Tatili için Yanıma Neler Aldım? (Cilt Bakımı ve Makyaj)

Herkese günaydın :)

Bugün Alanya'da anneciğimin doğum günü sebebiyle 4 günlük gelişimin malesef son günü! Yarın iş başı! Düşüncesi bile kabus gibi..Bugün saat 16.00 itibariyle buradan Antalya havalimanına doğru yola çıkmış olacağım :(

Peki yanımda bu 4 gün için neler getirdim? Benim en sevmediğim şey bavul hazırlamaktır. Ve genelde bavul hazırlarken gerekli gereksiz çok da düşünmeden doldururDUM! Sonra taşıması ayrı dert olurdu.

Artık akıllandım gerçekten oldukça az ürün getiriyorum kısa seyahatlere ve hatta seyahat boy ürünler tercih ediyorum :)

Bu tatilimde bir el çantam bir de sırt çantam var. 4 günlük tatil sonrasında bagaj beklememek için! Nefret ediyorum bagaj beklemekten :( Zaten bu ara Sabiha Gökçen'deki tüm uçuşlar rötarlı..Neyse.. Sırt çantama 20x20 cm ebadında kilitli buzdolabı poşeti içerisinde aşağıda gördüğünüz cilt bakım ürünlerimi koydum. Poşet içerisinde 100 ml'lik hacmi geçmeyecek ürün bulunmalı.  Sıvı Kısıtlaması şartı bu! :) 

Bakalım 4 gün için cilt bakım ve makyaj ürünleri olarak neler almışım yanıma :)


Güneş koruyuculardan başlayalım :)

Shiseido 50 faktörlü yüz ve vücut için Anti-Aging Güneş kremi. Bunu sadece yüzüme kullanıyorum. Çok memnunum yazısını şuradan okuyabilirsiniz :)

Arko NEM - Güneş Koruyucu 20 faktörlü seyahat boyu 75 ml. Bunu da vücuduma kullandım. Kokusu çok hoş, emilimi hızlı ve rahat. Ben çok sevdim :)

Marmara - Kakao Yağı - Ufak boy :) Watsons'larda buldum, öğleden sonra güneşinde bacaklarıma sürüyorum, mis gibi bronzlaşmış bacaklara bayılıyorum, etek giyerken hoşuma gidiyor bronz bacaklar, fiyatı 6 TL civarı idi. Seyahatler için çok pratik, ufak, hoşuma gitti. Kokusu da şahane :)

Cilt Bakımı ile devam edelim :)

The Body Shop - Vitamin E - Eyes Cube: Stick şeklinde göz çevresi kremi. Sabahları uyguluyorum. Çok pratik. Yazısı gelecek. Şişliklere iyi geliyor ve serin bir his veriyor bana

Sephora - Instant Refreshing Toner - Yazısı şurada. Seyahat boy.  30ml. Seviyorum kendisini :)

Make Up For Ever - Sens'Eyes : Göz Makyaj Temizleyicisi- 25 ml. Kendisi Smoky Lash maskara setinden çıkmıştı. Bu seyahatimde denedim. Çok ahım şahım değil, ama seyahatim için bu boyda olması sebebiyle pratik geldi, kullandım :)

Dior - Essential Serum - Sample Boy: Getirdim, kullanmadım :)

Sephora - Soothing Cleansing Milk - Yazısı şurada. Oldukça başarılı. Seyahat boy: 50 ml galiba ya da 30 ml.

La Prairie -Advanced Marine Biology Foaming Mousse - Köpük Temizleyici - Sample! - İlk defa burada denedim, bayıldım! Bütün temizleyicilerim bitsin, gözümü karartıp alacağım :( 7 ml. Deneme boyu.

Pembe fısfıslı şişe içinde: Bioderma - Sensibio H20 - O bir klasik :)

L'occitane - Precious Night Cream - Deneme boy 3 adet, geceleri kullandım, yapısı kıvamı hafif yoğunca ama harika nemlendiriyor cildimi. Sevdim.

Algenist - Eye Renewal Balm : Deneme Boyu, göz çevresi kremi, denememe fırsat kalmadı :)

Kiehls - Powerful Wrinkle Reducing Eye Cream - Bu göz çevresi kreminin deneme boyunu geceleri kullandım, çok beğendim.

Sephora - Body Butter - Vücut Kremi 2 adet deneme boy, kokusu nemlendirmesi harika!

Kiehl's - Creme de Corps- Vücut kremi deneme boyu, denemeye vakit olmadı :/

Peki ya makyaj çantamda neler var?


Bu siyah zımba detaylı minik makyaj çantama ihtiyacım olabileceğini düşündüğüm herşeyi koydum :)

MAC- Mineralize Skin Finish - Medium Dark - Tüm yüzüme bronzer olarak kullanıyorum.

Guerlain -Terracotta Light Powder - Blondes 01 - Yanaklarıma allık/bronzer karışımı olarak uyguluyorum

Maybelline - Color Tatto - On and On Bronze - Krem Far - Bir seyahat klasiği değişmez :) Color Tattoo'lar ile ilgili yazımı şurada bulabilirsiniz :)

Essence - Krem Allık - Bu bir koleksiyonda çıkmıştı. Çok güzel bir somon-pembe :)

Rimmel London - Lash Accelerator Endless maskara - Drugstore markalar içerisinde en sevdiğim rimellerden biri oldu. Günlük kullanım için yeterli, tavsiye ederim :)

Emily 101 - siyah göz kalemi - cücük kadar kaldı :) 3 TL'ye mükemmel bir performans diyebilirim :)

Blistex - Lip Tone! Dudak nemlendirici ve hafif renk veriyor. Geceleri yatarken kullandım, seviyorum, kokusunu ve yapısını ;)

Essence - XXXL Shine - Nude Kiss Lip gloss - Yapış yapış olmayan, sade, abartısız ve uygun  fiyatlı bir lip gloss

Bir adet Sigma F30 - Pudra fırçası
Bir adet - retractable (bulamadım türkçesi aklıma geldi kusura bakmayın) pudra fırçası- Sephora'dan

Bu kadar :)

Seyahatlerde fırça taşımayı hiç sevmiyorum :( Dolayısıyla hep yanıma krem ağırlıklı ürünler alıyorum, ellerimle parmaklarımla uygulayabileceğim ürünler..



Böyle yazdığım zaman aşırı uzun bir liste gibi gözükse de bir siyah ufak makyaj çantası ve işte yazının başında dediğim gibi bir de 20x20 cm ebadında kilitli buzdolabı poşeti içerisinde sığacak ürünler bunların hepsi. Ve de tabi sırt çantamda fazla yer kaplamıyorlar.

Umarım size bu liste bir fikir vermiştir, Sephora, Sevil, Boyner gibi yerlerden aldığını deneme boy ürünlerinizi seyahatlere saklayın, yerden tasarruf etmiş oluyorsunuz ve de ağırlık yapmıyorlar :)

Siz neler alıyorsunuz kısa tatillerde yanınıza?

Sevgiler...
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder