Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Ağustos 2015 Çarşamba

Revlon Colorburst Lip Butter І Candy Apple

Günün ikinci yazısı:

Revlon Colorburst Lip Butter - Candy Apple!



Revlon yakın bir zaman önce ülkemize geldi, ben ülkemize gelmeden önce bir çok blogda bu ünlü Lip Butter rujlarını/balmlarını okuyor okuyor ve renklerine bayılıyordum. Hatta bir ara Gittigidiyor'dan yüksek fiyatları da göze alarak satın almayı düşünmüştüm.

Aylardan sonra Revlon ülkemize geldi :) En ünlü olan ürünü de işte bu Lip Butter rujları. Ben bloglardaki swatchlara baka baka kafamda zaten Candy Apple'ın hayalini kuruyordum. Watsons'a geldiği gün gittim ve de indirimsiz olarak bu ruju ve Mat kalem rujlarından Sultry rengini kaptım :)

Candy Apple tam hayalimdeki gibi çıktı!

Candy Apple, çok canlı, bir domates kırmızı, ateş/elma kırmızısı. Ancak balm yapıda bir ruj olduğundan kesinlikle opak ve dudakta kalıp gibi durmuyor. Dolayısıyla benim kırmızı rujlara olan çekincem, kendimce böyle bir çözümle yok oluyor. Renk kırmızı ama yapı eğer sheer, balm yapıdaysa rahatça kullanabiliyorum :)

Aşağıda rengini görebilirsiniz, şöyle söyleyim şu aşağıdaki renk Mat bir yapıda olsaydı imkanı yok kullanamazdım. Üst dudağım alt dudağıma göre ince, bir de ne zaman kırmızı ruj sürsem herkes bana bakıyormuş gibi geliyor.


Renk, tam olarak bahara/yaz aylarına uygun cıvıl cıvıl bir renk. Bu rengi ben, kontur yaptığım ve sadece bronzer kullandığım zaman  veya ışıltılı şeftali renkli allıklara çok yakıştırıyorum. Kalıcılığı için balm yapıda olsa da kötü diyemem çünkü mesela bir kahve içtikten sonra aynaya baktığımda renginin hafiflediğini ama rujun hala dudaklarımda olduğunu görüyorum. Üstelik başka bazı rujlar gibi dudağın ortasından çıkmıyor renk. Homojen bir şekilde siliniyor.


Aşağıda kolumun iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz. Burada kolumun içi çok beyaz olduğundan açık bir pembe-kırmızı gibi dursa da dudaklarım tabi ki daha koyu olduğundan, oldukça canlı bir kırmızı olarak belirginleşiyor dudaklarımda.

Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. 

Asla dudaklarımı kurutmuyor, aksine nem veriyor. Dudak pürüzlerini çok güzel kamufle ediyor. Kalıcılık oldukça iyi diyebilirim. Özellikle böyle balm yapıda bir ruj için. 

Mesela şurada yazısını yazdığım Chanel - Rouge Coco Shine - Monte Carlo rengi, bunun verdiği renge çok yakın ancak, kalıcılık Monte Carlo'nun nerdeyse 0 (sıfır) :) Rengi yüzünden devam ediyoruz kullanmaya :)

Bu rujlarla ilgili söyleyebileceğim tek eksi yön şu olabilir: Yapıları aşırı kremsi olduğundan, 1 ay boyunca her gün kullansanız bu ruj biter, çünkü adeta dudakta eriyor gibi :)

Sonuç olarak Revlon'un ülkemize gelmesinden memnunuz. Ancak, sanki fiyatlar birazcık pahalı gibi. İndirim dönemlerinde denk gelirseniz kaçırılmayacak rujlar olduğunu düşünüyorum.

Fiyatı 29.90 TL. Watsons'lardan satın alabilirsiniz.

Siz ne düşünüyorsunuz bu rujlar hakkında?

Favori renkleriniz neler?

Herkese güzel bir Çarşamba günü dilerim.

Sevgiler..
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder