Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

11 Ağustos 2015 Salı

Sephora Waterproof Eye Makeup Remover І Göz Makyaj Temizleyicisi

Tekrar merhaba! :)

Günün ikinci yazısı  Sephora'nın hala satışta olan ünlü cilt/makyaj temizleyicilerinin seyahat boylarının (temizleyici/çift fazlı göz makyaj temizleyicisi/tonik) olduğu setten çıkan çift fazlı göz makyaj temizleyicisi hakkında olacak!


Sephora'da bu bahsettiğim üçlü set, belirli bir süre için 19.90 TL'ye satılıyor. En başta hiç bir beklentim olmadan, tatillere, seyahatlere götürmek amacıyla, uygun boyutlu (50 ml) olduğu için almıştım.

Ancak kendisinden oldukça memnun kaldım. Yıl içerisinde yaptığım, Amsterdam, Datça, İzmir ve Antalya seyahatlerime hep bunu götürdüm. Ve hatta bitirdim, Temmuz Ağustos aylarına ait "Bitenler" yazısında göreceksiniz. :)

Makyajı temizlemesi oldukça başarılı, suya dayanıklı rimel kullanmıyorum gerçi ancak simsiyah göz kalemi ile çerçevelenmiş, birkaç doğal tonlarda far kullanılarak yapılmış ve bol rimelli göz makyajımı, pamuğun üzerine damlattığım birkaç damla ile oldukça iyi çıkarabildim!

İyice çalkalayıp, homojen bir faz elde ettikten sonra pamuğun üzerine döküyorum. Pamuğu makyajımın üzerinde 20 sn kadar beklettikten sonra yavaşça yukardan aşağıya siliyorum.

Sonuç oldukça iyi. Ürünün içeriğini aşağıda görebilirsiniz.
Kullanım sonrası yağlı bir his bırakmadı gözlerimde, gerçi bıraksa da bana farketmiyor, ben en son adımda mutlaka gözlerimi yani yüzümü yıkıyorum, duruluyorum!


Bu gördüğünüz yarılanmış haliydi, bitirdim. Ve seyahatlere çok sık gittiğim için, Sephora'dan bir 19.90 TL'lik set daha aldım. Setten de bu çift fazlı makyaj temizleyicisinden de oldukça memnun kaldım.

Fiyatı sanırım 200 ml olanı: 26.90 TL. Ara ara yapılan indirimlerle alabilirim.

Sonuç olarak sevdim, tavsiye ederim!
Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder