Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Ağustos 2015 Çarşamba

Burberry Beauty ǀ Light Glow Blush ǀ Blossom ǀ Allık İncelemesi

Günaydın ! :)

Özel sektör kölesi bezmiş ben, Ağustos ayı sıcaklarında içinizi daha da ısıtacak bir allıktan bahsetmek istiyorum :)

Burberry Beauty - Blossom Allık

Burberry Beauty markası benim en sevdiğim üç kozmetik markası içindedir. Her zaman söylerim (diğerleri, Nars ve Chanel :)), Farlarının yapıları, renkleri, Allıklarının yumuşaklığı olsun, memnun kalmadığım bir ürünü olmadı. Elimde toplamda bu bahsedeceğim Blossom allık ile birlikte, 4 adet allığı var. Peony, Coral Pink ve Earthy yazılarını okumak isterseniz lütfen üzerlerine tıklayınız :)


Blossom allık da diğer kardeşleri gibi kadife bir kese içerisinde, metal, klasik Burberry deseninin yer aldığı antrasit renkte mıknatıslı kapağa sahip bir kap içerisinde geliyor. Oldukça sade ve şık bir tasarımı var :)

Allık ne aşırı büyük gramajlı ne de çok az gramajlı. 7gr. 

Şimdi renginden bahsedelim! Gördüğünüz üzere fotoğraflarda daha allığın kullanılmamışkenki halinin fotoğrafı yok. Bu benim ilk aldığım Burberry allıktı :) Oldukça kullanmış olsam da deseni hala silinmemiş :)

Rengi için içinde pembelik olan bir şeftali diyip geçmek istiyorum. Çünkü renk tarifleri konusunda çok iyi değilim gerçekten :/



Mat bir allık değil, ancak tabi ki sim de içermiyor. Yanağa uyguladığınızda, gerçekten çok güzel bir ışıltısı var.

Aşağıda kolumun iç kısmına uyguladığım duruşunu görebilirsiniz. Hangisi diyeceksiniz :) Sağdaki Coral Pink rengi soldaki ise şu an söz konusu olan Blossom rengi :) Çok çok naif bir rengi var, ciltte çok fresh, enerjik, bahar gibi duran bir allık, çok seviyorum gerçekten.

Bu allık bence, the Balm - Hot Mama, Nars - Orgasm, Chanel - Reflex kategorisinde. Aynı renk skalasındalar :)

Bu renklerin bence zaten yakışmayacağı kimse yoktur ;) Kalıcılığı diğer Burberry allıkları gibi oldukça iyi, tozutmuyorlar. Dokusu, diğer Burberry allık yazılarımda bahsettiğim gibi, mükemmel, yumuşacık. Bu allığın kötü bir yanı var mı diye düşünüyorum ama yok gerçekten kusursuz diyebilirim.




Aşağıda ise yüzümdeki duruşunu görebilirsiniz. Yüzümde fondoten falan hiçbirşey yok, sabah kalkıp yüzüme sürdüm fotoğraf çekmek için. Duruşunu, tonunu çok seviyorum.

Pigmentli bir allık ancak çok rahat kontrol edebiliyorsunuz. Özellikle benim elimin ne kadar ağır olduğu düşünülürse. :)


Fiyatı en son yapılan zamlardan sonra 114TL idi ki bence highend bir marka için çok da uçuk bir fiyat değil. Burberry Beauty markasının ürünlerini İstinye Park Boyner ve Nişantaşı Burberry mağazasından ulaşabilirsiniz. Ara sıra Boyner ve YKM  online satış'larda tek tük ürünlerine de denk gelebilirsiniz.

Siz ne düşünüyorsunuz Burberry Beauty hakkında?

Daha önce kullandığınız bir ürünü var mı?

Sevgiler..

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder