Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Eylül 2015 Salı

Golden Rose Velvet Matte - #02 - Ruj İncelemesi

Günün ikinci yazısı,

daha önce üç farklı renginden bahsettiğim Golden Rose Velvet Matte rujlarından elimdeki son rengi üzerine olacak :)

Diğer Golden Rose Velvet Matte rujların yazılarına aşağıda verdiğim linkleri tıklayarak ulaşabilirsiniz :


Şimdi ise

Golden Rose Velvet Matte 02 :)



Ruj seçiminde her zaman iddialı renkleri beğensem de satın aldıklarım mutlaka ofise, işe, toplantıya, günlük yaşamıma kesinlikle uyacak renklerden olur birkaç tane istisnam var ama kaideyi bozmuyorlar :-D

Bu ruj da kaideyi bozmadı! Golden Rose'un bu Velvet Matte serisinin 02 numaralı ruju soğuk bir pembe olarak tanımlanabilir. 

Ruju ilk elime aldığımda cilt rengimle uyum sağlayıp sağlayamayacağını düşünmüştüm, çünkü soğuk alt tona sahip pembeler her cilt rengine gitmeyebiliyor. 

Ama korktuğum gibi olmadı en azından kışın yani ten rengim gayet beyazken (şu an bu ruju kullanamıyorum - ten kapkara, dudaklar soğuk bir pembe :) hiç olmuyor) duruşu oldukça hoşuma gitti.


Aşağıda rujun rengini görebilirsiniz ki ilk fotoğrafta yine canlı bir renk çıkmış ikinci fotoğrafta rengi daha güzel anlaşılıyor ;)


Aşağıdaki renk tam olarak rujun rengi diyebilirim :)

Yapısını daha önce farklı renklerini yazdığımda da hep belirttim, Mat bir seri olmasına rağmen çok kremsi, çok yumuşak yapıdalar hatta bazen bu yüzden dudak çizgilerine dolabiliyorlar. 

Kalıcılıkları oldukça iyi, zaten fiyat performans konusunda bu seri hep söylüyorum "aşmış bir seri" :)

Ve hep söylüyorum tek negatif yanı, kapları, rujlar içerisinde sallanabiliyor veya kapaklar tam kapanmayabiliyor!

Neyse..Aşağıda kolumun iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz, dediğim gibi normalde bu kadar canlı bir pembe değil, kolumun içi çok beyaz ondan biraz canlı çıkmış!


Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşu var, işte kabında da dudaklarımda da hep böyle duruyor bu ruj.



Beyaz tenlilere özellikle pembe alt tonlu beyaz (cool cilt tonu olanlar) tenlilere çok çok yakışacağını düşündüğüm bir renk!

Mutlaka edinmenizi tavsiye ederim :)

Fiyatları indirim dönemlerinde bu rujların 8 TL ile 10 TL arasında değişiyor. İndirimsiz fiyatı ise 19.90 TL'ye kadar çıktığını gördüm.

Golden Rose'un kendi sitesinden, Watson, Gratis gibi mağazalardan, Golden Rose mağaza ve kiosklarından bu rujları edinebilirsiniz!

Favori renklerinizi bekliyorum bu serinin, yazın bana!

Sevgiler..

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder