Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

2 Eylül 2015 Çarşamba

Tom Ford Lip Color І #19 James

Günaydın!

Sesim çıkmadığı için İstanbul cehennemine geri döndüğüm belli oluyordur sanırım :) Müsait olduğum zaman günde iki yazı girmeye çalışıyorum ki sesim çıkmadığı zamanların telafisi olsun! :)

Bugün aslında almak hiç aklımda yokken, ambalajının şirinliğine ve de ismine(! James!) vurulup aldığım bir rujdan bahsedeceğim.

Tom Ford Lip Color - James


Tom Ford'un bu ruj serisi geçtiğimiz yılın Aralık ayında piyasaya sürülmüştü sanırım. Serinin adı Lips and Boys idi. Ve serideki 50 rengin de ismi erkek isimlerinden oluşuyordu :) Limitli mi kalıcı mı bilemiyorum açıkçası bu seri. Rujlar normal ruj boyutlarından daha ufak, 2 gr. Bu da aslında rujumuzu oldukça sevimli yapıyor. Klasik Tom Ford rujlarının ambalajları, siyah, kenarlar ve birleşim yerleri altın renginde, ağır ve kaliteli bir görüntüsü var. Bu seride de aynı ambalaj kullanılmış sadece ebat küçük :)

Gelelim ben bu ruju neden aldım? Aldım çünkü ismi benim çocukluk kahramanım "James Hetfield" ile aynı adı taşıyor :) (bilmeyenler için bilgilendireyim, kendisi Metallica'nın yüzü, rhthym gitaristi, solisti, herşeyidir, benim için über mensch'tir. Hayatımda herhangi bir sıfatla da olsa yer almasını isteyeceğim yegane insandır. Abi, baba, sevgili, arkadaş, kardeş, dayı, amca, o kadar seviyorum yani) 


Tamam James Hetfield'ı sevdiğim için almadım sadece rengi de çok hoşuma gitti. Geleceğim oraya :)
Ama önce 1 dakikalık saygı duruşu için şuraya bir görselini koyayım kendisinin. Canım benim.

Görsel: Kaynak: Google Görseller

Kendisi böyle bir blog yazısına konuk olsa intihar ederdi, ama ne yapayım, bana herşey seni hatırlatıyor James :)


Ruja geri dönelim artık :)


Rengi sıcak alt tonlu şeftalimsi bir renk. Oldukça kullanışlı bir renk bu. Aşağıda farklı ışık açıları yüzünden renklerde oynama olsa da dudaklarımdaki duruşunu tam yansıtmışım :)

Rujun kapağını da ilk açtığınızda, rujun üzerinde TF harflerini görüyorsunuz. Ama bunlar kullana kullana bir süre sonra yok oluyor. 






Bileğimin içerisindeki duruşu tam olarak böyle, bileğimin içinde (o kısım aşırı beyaz) genelde tüm renkler çok canlı çıkıyor. O yüzden aşağıdaki renk dudaklarımdaki gibi değil. 


Aşağıda ise rujun dudaklarıma uyguladığımda verdiği renk net olarak çıkmış. Tom Ford - James benim dudaklarımda böyle işte :) Metalik bir bitişi var diyebilirim ruj için.
Kalıcılığı çok güzel, dudakları kurutmuyor.
Kusurları belli etmiyor.



Fiyatı 2 gramlık ruj için pahalı evet 90 TL idi yanlış hatırlamıyorsam. Ben Harvey Nichols'dan almıştım kendisini. Hala bu seri var mı bilmiyorum, ama inanılmaz renk skalasına sahip bir seriydi.

Aldığım için pişman mıyım? Hayır değilim, yine olsa yine alırım.

Tabi bu rujda biraz manevi taraf ağır basıyor benim için, onu da göz ardı etmemek lazım!

O zaman kocaman bir "Hell Yeah!!" diyerek yazımı bitiriyorum.

Düzenleme: Elimdeki iki adet Tom Ford rujun da yan yana fotoğrafını eklemek istedim. Hem James'in rengi daha güzel gözüküyor :)


Siz Tom Ford makyaj ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..
xoxo

2 yorum: