Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

16 Eylül 2015 Çarşamba

Pastel Oje # 136 ve Sephora 'Silver Fever' Top Coat


Herkese günaydın!

Hafta ortasında neşeli sayılabilirim, çünkü iki gün sonra bu senenin son tatiline çıkıyorum.
Varış: Tabi ki Alanya ve annemle kardeşimin yanına :)
Bu sefer ki uzun bir tatil olacak ve mümkünse işle ilgili hiçbirşey düşünmeden beynimi boşaltıp, dinlenmek istiyorum.  Havaların serinlemesi sebebiyle çok fazla insan olmayacağını da ümit ediyorum!

Bakalım:)

Neyse bugün yazmak istediğim, rengini çok beğendiğim ve sürdükten sonra sürekli ellerime baktıran bir oje ve en az onun kadar sevdiğim bir "top coat":

Pastel 136 ve Sephora 'Siver Fever' Top Coat! 



Pastel 136 numaralı ojeyi ben sütlü koyu mavi diye tanımlayabilirim :) Gerçekten çok güzel, çok keskin bir mavi değil kesinlikle, ben mavi ojelere uçuk tonlarda yaklaşıyorum genelde.

Sephora Top Coat ise, içerisinde minik gümüş parçacıklar olan ışıl ışıl neşeli bir top coat. Aşağıda tırnaklarımda Pastel 136'nın duruşunu görebilirsiniz :) Baş parmağımda ise Sephora'nın Top Coat  var.


Evet hala bronz olduğum için pek güzel gözükmüyor ellerim ama yapacak birşey yok, daha açılmadı rengim ve Alanya'ya dönünce sanırım daha da bir bronzlaşacağım. :)

Ojeyi iki kat uyguladım. Yapısı çok güzel, ne çok cıvık, akışkan ne de katı kıvamlı. Dozunda. Fırçası geniş fırçalardan Essie gibi :) Benim gibi küçk tırnaklı iseniz biraz bela olabiliyor :) Bakınız serçe parmağım eheh :)

Başka başkaa, heh hatırladım! Kalıcılık! İnanılmaz bir kalıcılığı var bu ojenin, hele üzerine Sephora'nın bu top coat u uyguladığımda bu ojeler nükleer savaşa bile dayanır öyle söyleyim :)

Sephora'nın bütün top coat ları böyle mi bilmiyorum ama bu inanılmaz bir şekilde kalıcılığı arttırıyor. Fotoğraflardaki ojeler sanırım 5 günlüktü! Ve ben ojeyi artık tırnaklarım uzuyor diye çıkardım :)



Velhasıl kelam, hem oje hem de top coat çok beğendiğim tırnak ürünlerim arasına girdi bile.
Size bir ipucu vereyim: 

Mesela koyu renk bir oje sürdünüz ve daha kurumadan ojeyi zedelediniz bozdunuz, hiç üzülmeyin! ojeyi de çıkarıp tekar sürmekle uğraşmayın. Alın bir top coat, uygulayın bozuk ojenin olduğu tırnağa, mis gibi kapanıyor :) Bir de tek tırnakta böyle ışıltılı bir görüntü olunca çok daha güzel ile durabiliyor oje :)


Yukarıda yalnız ojem bozulduğundan değil direk keyfimden sürmüştüm top coat u :) 

Pastel ojenin fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 2.5 TL, Sephora Top Coat'un fiyatı ise 9.90 TL.

Uzun zamandır oje yazısı yazmıyordum! Sizin favori ojeleriniz neler bu aralar?

Bir de şurada bir çekilişim var devam eden!, Katıldınız mı? Gördünüz mü?

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder