Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Eylül 2015 Salı

Rimmel London Magnif'eyes Farlar ǀ 003 Taupe Magnificence-004 Magnetic Dream-006 Bronze Magnate

Günaydın!

Anlıyorum ki insan tatildeyken negatif uyanamıyor :) Keşke hep tatil olsak, sabahın köründe kalkıp sosyopat insanların egoları altında ezilmek için iş yerine gitmesek vs vs..
neyse hiiiiç sinirimi bozmayacağim! :)

Yine bu güzel mis gibi Alanya sabahında sizlere üç güzel fardan bahsetmek istiyorum!

Rimmel London - Magnif'eyes Farlar



Bu far serisi Rimmel London'ın yeni çıkardığı bir seri, 8 saate kadar kalıcılık vaat ediyor. Ve seride sanırım toplamda 6 renk var. Ben en sık kullanabileceğim üç rengini satın aldım gerçekten kullanışlı renkler :)

Yazı konusu renklerimiz:

004 Magnetic Dream : Hafif ışıltılı bir vanilya rengi (renkler tamamen benim tarifimdir :)
003 Taupe Magnificence: Boz-kahve klasik bir taupe tonu gene ışıltılı
ve
006 Bronze Magnate: Işıltılı bakır bronz (tüm serinin en güzel rengi sanırım)


006 Bronze Magnate ile başlayalım :)

Bronze Magnate içerisinde bakır rengi ağır basan ışıl ışıl bir kahverengi. 

Özellikle, sonbahar ve kışa yakışan bir renk olduğunu düşünüyorum. Bu renk ve elimdeki diğerleri için de söyleyebileceğim bir başka şey ise malesef pigmentasyonlarının pek iyi olmadığı. Yani mesela bir Wet n Wild Brulee gibi parmağınızı dokundurduğunuz anda rengi alamıyorsunuz.

Bu farların yapıları biraz sert. Tozutma problemleri yok. Altına bir far bazı uyguladığınızda kabındaki rengi güzel bir şekilde elde edebiliyorsunuz :)

Mesela Bronze Magnate renginin altına şurada yazısını yazdığım Kate Moss imzalı kalem farların Rose Gold rengini uyguladığınızda o bakır renk çok güzel kuvvetlenmiş oluyor. Ya da normal bir far bazı sürseniz de sanıyorum ki sizi tatmin edecektir.

İkinci renk ise:
003 Taupe Magnificence :)


Bu da bildiğimiz klasik göz makyajlarında bizi zorlamayacak, hayal kırıklığına uğratmayacak, uğraştırmayacak sür çık renklerden. Bir özelliği var mıydı? Hayır yoktu ancak kullanışlılığı ve de tabi ki bir kozmetik bloggerı olarak maymun iştahlılığım sebebiyle almış bulundum. Pişman mıyım tabi ki de değilim :)

Pigmentasyon ve yapı için söyleyeceklerim Bronze Magnate rengi için neyse bunun için de aynı :)

Yazımızın son rengi:
004 Magnetic Dream :)

İşte alışılageldik, nerdeyse her markada olan, almamın pek bir esprisi olmadığı, ışıltılı vanilya rengindeki Magnetic Dream :) 

Kaş altına, göz pınarına, tüm göz kapağına baz olarak sürekli kullanabileceğim br renk olduğundan aldım kendisini. Bende en çok bu renk farlar bitiyor :) Sanırım herkesde böyle bu durum :)

Aşağıda ise kolumun iç kısmındaki duruşlarını görebilirsiniz :)

Soldan sağa, bronze magnate, taupe magnificence, magnetic dream.

Gördüğünüz gibi kabındaki o cayır cayır duruşları kolumun içinde yok...Ama yine de kalıcılıkları olsun, uygun fiyatları olsun ben sevdim bu farları.

Bu renklerde farınız yoksa bakmaya değer derim ;)

Watsonslardan sanırım yaklaşık 13 TL'ye edinebilirsiniz ;)
Sevgiler..
xoxo

1 yorum: