Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Kasım 2014 Cumartesi

ALIŞVERİŞ ǀ GRATİS İNDİRİMİ (30 Ekim - 2 Kasım 2014)

Herkese merhaba,

Evimin ışıklandırması akşamları malesef fotoğraf çekimi için yeterli değil bu yüzden blog yazılarımın fotoğraflarını her zaman sabah veya öğlen saatlerinde çekerim. Ama şu an Gratis indiriminde aldıklarımı, indirimin bitmesine az kalması sebebiyle az önce fotoğrafladım ve istediğim gibi olmasa da yazısını yazmak istiyorum :)

Hemen neler aldığıma geçelim:


4 adet Benri Pamuk: Bu ürünler aldığım tüm diğer ürünler içerisinde en sevindiğim ürünler oldu keza genelde indirimi bırakın normal zamanda bile bulamıyordum bu makyaj temizleme pamuklarını. İndirimsiz fiyatı: tanesi 3.95 TL indirimle: 2.13 TL

1 adet Palmolive Body Butter Duş Jeli: İndirimsiz fiyatı 11.90 TL idi sanırım, indirimli fiyatı: 6.42 TL. Şu an tek bir adet duş jelim kalmıştı, onu kullanıyordum zaten. İyi oldu, ihtiyacım vardı :)

2 adet Benri koyu renk ojeler için aseton: Bu asetonlara daha önce durduk yerde uçtukları için sinir olmuştum, bir şans daha vermek istedim ne de olsa indirimliler diye. Taş çatlasın tanesi 2 TL'dir.

1 adet Gosh kalem far: Brown rengi. İndirimsiz fiyatı: 31.50 TL, İndirimli fiyatı: 17.01 TL. Gosh ürünlerini geldiğinden beri merak ediyordum. Kalem farları daha önce elimin üzerinde denemiştim, yapıları oldukça yumuşak ve kalıcı idi. Çok sevmiştim, light copper rengini standda aradım kalmamıştı :/ Brown ı aldım. Bu ihtiyaç dışıydı.

1 adet The Balm Smoke Balm 3'lü far paleti: İndirimsiz fiyatı: 29.90, indirimli fiyatı: 16.15, bu da tabi ki ihtiyaç dışı :)

1 adet Diadermine Express 3'ü bir arada makyaj temizleme mendilleri. İndirimsiz fiyatı: 18.50 TL, İndirimli fiyatı: 9.99 TL yani 10 TL :p Elimde aslında kullanma alışkanlığım olmasa da bir tane bulunsun istedim bu mendillerden. İçinde de 40 adet var.

2 adet Essence oje düzeltici kalemlerden. İndirimsiz fiyatı tanesi: 10 TL, İndirimli fiyatı: 5.4 TL :) Toplamda şu yaşıma kadar hmm 850 kere oje sürmüş olsam da hala taşırıyorum, etlerimi boyuyorum, ellerim titrek bi de üstüne üstlük küçük tırnaklarım var, çok kullanıyorum, çok kullanışlı benim gibi oje sürmede yeteneksiz insanlar için biçilmiş kaftan :)

1 paket (içinde 2 tane var: mor ve pembe) Essence fondoten süngeri: İndirimsiz fiyatı: 7.30 TL indirimli fiyatı:3.94 TL

1 adet Essence Aquatics koleksiyonundan  Mother of Pearl oje: İndirimsiz fiyatı: 4.25 TL, indirimli fiyatı:2.30 TL. Tabi ki ihtiyaç dışı, :)

1 adet Essence Sealing Top Coat: İndirimsiz fiyatı 7.30 TL, İndirimli fiyatı:3.94 TL. Bazı ojelerim mesela şu yazıda yazdığım oje gibi daha ilk günün sonunda uçlardan çıkabiliyor diye bir top coat almam gerekiyordu, bunu bulunca aldım. Oldukça da uygun fiyata geldi :)

1 adet Essence Damlalıklı Oje Kurutcu: İndirimsiz fiyatı: 7.25 TL, indirimli fiyatı:3.92 TL. Vazgeçilmezim :) Evde açılmamış vardı, 1 tane daha dursun istedim, bunu da her an bulamıyorum çünkü :(

Penti çoraplar: Fiyatlarını hatırlamıyorum malesef :(

Ve son olarak Gratis değil ama Watsons indiriminden de aldığım tek ürün Kate serisinin yeni gelen kalem farlarından Rose Gold rengi oldu. İndirimsiz fiyatı: 12.99 TL, indirimli fiyatı: 8.99 TL oldu.

Bence aynı zamanlarda indirim yapan bu iki mağaza zincirinin galibi Gratis oldu. Nerdeyse tüm ihtiyaçlarımı karşıladım.

Yarın Gratis indiriminin son günü, ihtiyacınız olan ürünler için oldukça hesaplı bir alışveriş yapabilirsiniz. Kaçırmayın derim :)

Sevgiler! :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder