Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

13 Kasım 2014 Perşembe

Golden Rose Velvet Matte - # 12 - Ruj İncelemesi


Güzel bir Perşembe akşamından herkese merhaba :)

Biraz anormal bir düşünce tarzı olabilir ama haftanın en sevdiğim günü aslında benim Perşembe hatta Perşembe akşamıdır :) Çünkü Cuma'yı haber verir, haftasonu, dinlenme, uyuma, kendine vakit ayırma aktivitelerini hatırlatır :)

Aynı şekilde de Pazar günlerinden nefret ederim, seven var mıdır o da ayrı bir soru :)

Herneyse...Bugünkü konuğum, aldığımdan beri severek kullandığım, uygun fiyatlı, güzel mi güzel bir ürün :)

Golden Rose Velvet Matte Ruj - 12

Bloggerlar arasında da oldukça sevilen bu ruju ben bir alışveriş merkezindeki kendi Kiosk'undan satın aldım.



Oldukça farklı renk seçenekleri bulunmakla birlikte, ben yine gidip en kullanabileceğim tarzda olan, günlük bir pembe renk seçtim :) Bu rujların yapılar mat, hatta adı üzerinde kadifemsi mat rujlar. Renklerini tek seferde veren, pigmentasyonu güzel rujlar :) Ben bu sabah dudaklarıma uyguladım, hatta lipbalm kullanmadan uyguladım ve dudaklarımı kurutmadı. Dudak çizgilerime de dolmadı.


Rengi yukarıdaki fotoğrafta çok canlı çıkmış aslında o kadar da bağıran bir pembe değil, aşağıdaki kolumun iç kısmındaki swatchta çok çok daha iyi çıkmış rengi. Esas rengi aşağıdaki gibidir :)

Gördüğünüz gibi, oldukça günlük kullanıma uygun, hafif pembe allıklarla mükemmel bir uyum sağlayacak bir renk. Ben aldığımda 12.90 TL idi, bir mağazasına girip sorduğumda 14.90 TL demişlerdi. Fiyatı oldukça uygun.

Kalıcılığı ise ben sadece sabah sürdüm evden çıkmadan, tabi ki iş yerinde kahvaltı yaptım, sonra yemek falan derken silindi gitti. Kalıcılığı birşey yer içerseniz 3-4 saat diyebiliriz ki bence oldukça iyi :)


Aşağıdaki fotoğraflarda dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz, dediğim gibi biraz canlı çıkmış ama aslında bu kadar canlı ve açık değil, aşağıdaki fotoğraflardan biraz daha koyu ve sakin bir renk :)



Uygun fiyatlı mat bir ruj arayışı içerisindeyseniz, Golden Rose'un bu serisine bir bakmanızı öneririm. 

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder