Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Kasım 2014 Çarşamba

LUSH ǀ Fresh Farmacy Sabun İncelemesi

Yine Bir Lush ürünüyle karşınızdayım.

Bu sefer anlatacağım ürünü Lush'ın sevilen sabunlarından biri :)

Lush - Fresh Farmacy


Lush ülkemizden çekilmek üzereyken topladığım son ürünlerden biri de bu sabun idi. Özellikle  benim gibi cilt temizliğini aksatmadan yapmayı seven ve ihtiyacı olan kuru/karma/hassas cilt yapısına sahip biriyseniz, bu sabunu seversiniz.

Ben çok sevdim! Yukarıdaki fotoğrafta oldukça kullanılmış halde olduğu için alttaki fotoğrafta sabunun orjinal halini gösteren bir görsel koydum. Görsel Lush.co.uk sayfasından alınmıştır. Bu sabunun içeriğinde papatya,lavanta, çinkooksit,  ihtiva eden bu sabunun amacı hassasiyet gösteren benim gibi kızarık burun kenarına ya da yanaklara sahip olan kişiler için cildi dengelemek, yatıştırmak ve temizlemek.

İçeriğinde aynı zamanda çayağacıyağı ve gül özü de bulunuyor dolayısıyla aslında cilt tonunu da eşitlemeyi vaat ediyor.


Kaynak: Source: lush.co.uk
Ben dediğim gibi Lush ülkemizen çekilmeden Bağdat Caddesi'ndeki şubesinden 100 gr'lık bir parça satın almıştım. Cildime iyi gelip gelmeyeceğini bilmediğim için. Gerçi her Lush ürünü gibi bu da biraz pahalıydı. 100 gr'lık sabun için 28 TL ödemiştim.

2 aya yakın bir zamandır kullanıyorum ve cilt/makyaj temizliğimin son adımından bir önce yani tonikten önce bununla yüzümü yıkıyorum. Kesinlikle alerji yapmadı, çok güzel temizledi. Ara ara yanklarımda hortlayan kırmızı ufak ufak minik pütürcükleri sakinleştirdi.

Çok çok sevdim. Bu üründen sonra ben genelde yazısını şurada yazdığım Lush Teat Tree Water'ı tonik olarak kullanıp cilt temizliğimi tamamlamış oluyorum. Ve ikisi bir arada cildime çok çok iyi geldiler diyebilirim. 

En son Ekim ayında çıktığım tatilden sonra yüzümde bronzlaşma sonucu edindiğim cilt/güneş lekelerime iyi geldi. Lekelerim kayboldu.(Gerçi önümüzdeki yaz güneş görünce tekrar çıkacaklar ya en azından şu an yoklar :))


Kokusu fazla baskın olmayan, cildi çok güzel, yormadan temizleyip üzerine bir de yatıştırıp, kızarıklıkları gideren bir ürün arayışındaysanız ve yurtdışına ulaşma imkanınız varsa bu ürünü gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.


Yazımızın sonuna geldiğimiz gibi benim de öğle tatilimin sonuna gelmiş bulunuyoruz :)

Sevgiler

xxx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder