Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

13 Kasım 2014 Perşembe

MAC Lorelei Extra Dimension Far - Alluring Aquatic Koleksiyonu

MAC'in son 2 sene içerisinde çıkardığı koleksiyonlardan en çok sevdiğim koleksiyon
Alluring Aquatics koleksiyonuydu.

Ve farklı zamanlarda koleksiyondan, 2 adet tekli far, 1 adet bronzer ve 2 adet ruj aldım.

Su damlacıklı ambalajları, parlak mavi rengiyle beni benden alan bir koleksiyondu.

Şu sıralarda İstanbul'da yaşayanlar için ELCA'dan temin edebileceklerini düşünüyorum. Çünkü koleksiyon çıkalı uzun bir süre oldu ve muhtemelen artık ELCA'ya gelmiştir veya gelmek üzeredir. :)

Koleksiyondan ilk aldığım parça 

MAC- Lorelei

isimli tekli far :)



Kabına bayıldığımı söylemiş miydim? :)


Tabi ki ProblemCadı olarak en kolay uygulanabilecek, hergün kullanabileceğim renk olan Pembe-Şampanya rengini seçtim :) Lorelei kaş altına uygulanabilecek veya göz kapağının tamamına sürülüp üzerine siyah bir kalemle oldukça şık gözüken makyajlar yapmanıza olanak sağlayacak çok güzel bir far bence :)



Yapısı oldukça yumuşak, uygularken tozutmuyor, kalıcılığı güzel ama ben bazsız uygulamıyorum, mutlaka bir far bazıyla birlikte uyguluyorum. O yüzden nerdeyse tüm farlar bende uzun süre bozulmadan kalıyor :)


Aşağıda elimin üzerinde rengini görebilirsiniz, fotoğraflar her zamanki gibi gün ışığında çekildi. Aşağıdaki renkler birebir rengidir :) Çok özel bir far değil evet, muadilleri bulunabilir ama benim için hergün kullanılabilir olması, ambalajı ve yapısıyla makyaj masamda yer almalı dediğim ürünlerden biri oldu! :)


Fiyatı tekli farların sanırım 54 TL idi. Eğer dediğim gibi ELCA'da yakalayabilirseniz muhtemelen 25-30 TL arasında olacaktır :) Severek kullanıyorum, kullanışlı buluyorum, ELCA'da ya da başka biryerde karşınıza çıkarsa kaçırmayın diyorum! :)

Herkese iyi akşamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder