Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Kasım 2014 Çarşamba

Burberry Beauty ǀ Mulberry Far

Merhaba! :)

Haftanın ortasından sizlere uzun zamandır elimde olan çok çok sevdiğim bir üründen bahsetmek için buradayım :)

Burberry Beauty - Mulberry

Burberry Beauty ile ilk olarak Pale Barley farını satın alarak tanışmıştım. Şu an o muhteşem farın yarısı bitti ve ben yedekledim, bir daha bulamam diye :)

Pale Barley'den sonraki diğer Burberry Beauty farım ise Mulberry oldu.


Her zamanki gibi kadife bir kese içerisinde, mıknatıslı klasik Burberry desenli ağır metal ve şık kaplarıyla geliyor ürünler.


Mulberry içerisinde morluk bulunan bir kahverengi, koyu mürdüm rengi olarak tarif edilebilecek bir renk! İster gölgelendirme, ister tek başına kullanma amaçlı olsun muhteşem bir far. İçerisinde çok ama çok hafif ışıltılar bulunuyor. Göz kapağında inanılmaz kaliteli bir duruşu var.


Evet gördüğünüz gibi şekline kıyamadığımdan sadece sol taraftan kullanmaya devam ediyorum. :) Farın yapısı tereyağ gibi, inanılmaz yumuşak ve tozutmuyor. Kalıcılığı ise ben bazsız uygulamadığım için bilmiyorum ama mükemmel. Asla çizgilenmiyor.


Rengini kolumun iç kısmında göstermeye çalıştım. Gerçekten harika bir renk, özellikle sonbahar ve kış aylarında sıkılmadan kullanabileceğim bir ton. Bu sene gölgelendirmede değil de sanırım tüm göz kapağına uygulayarak kullanacağım. Ama tabi ki hafif bir el lazım :)


Fotoğraflar gün ışığında çekildi. Göz makyajımda kullandığım bir fotoğrafı da aşağıya ekliyorum :)




Bir de güneş vurmuşken bakalım, içindeki yansımaları görebilirsiniz :)


Aşağıda Pale Barley ile yanyana fotoğrafları da bulunuyor. İkisini de ayrı ayrı çok seviyorum.



Bu mükemmel farlar, sadece İstinye Park Boyner'de 74 TL'ye satılıyor. Yapısı, pigmentasyonu bu kadar muazzam bir highend far için bu tutar diğer markalara göre daha uygun. Eğer yolunuz düşerse ilk olarak Pale Barley'e daha sonra Mulberry'e bakmanızı öneririm. Ya da hangisini beğendiyseniz tabi ki :)

Herkese güzel bir Çarşamba akşamı dilerim...

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder