Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Kasım 2014 Çarşamba

Too Faced ǀ Sweethearts Candy Glow Allık/Aydınlatıcı

Selam! :)

Too Faced'in ülkemizden çekip gitmeden önceki zamanlarda, yine Sephora'da dolaşırken bu güzeller güzeli, şipşirin kalp şeklindeki kutuyu görmüştüm, ve resmen üzerine atlamıştım.

Huzurlarınızda,

Too Faced  - Sweet Hearts Candy Glow Allık




Elimde bu ürün uzun zamandır bulunuyor ama benim yazısını yazmam bugüne kısmet oldu. Bu ürünün pigmentasyonu zayıf ancak ben çoğumuz düşündüğü gibi pigmentasyon zayıflığını bir negatif olarak görmüyorum. Bana istediğim kadar üzerinden geçmeme olanak sağlıyor ve palyaçoya çevirmiyor. Yapısı bir Burberry Beauty allık ya da bir Chanel krem allık kadar tabi ki yumuşak ve ipeksi değil ama tozutmayan, nispeten yumuşak bir yapısı var diyebilirim.

3 farklı renkten oluşuyor, soldaki pembe/lila ortadaki ise açık şeftali/mercan en sağdaki renk ise pembe/mercan karışımı bir renk. Ben genelde tüm renkleri pofuduk bir fırça ile karıştırarak uyguluyorum. Verdiği canlı, sağlıklı ve hafif renklenmiş görüntüden çok mutlu oluyorum. Aşağıdaki fotoğraflarda bileğimin içinde ve yüzümdeki duruşlarını görebilirsiniz.


İster büyük bir fırça ile karıştırarak isterseniz daha küçük bir fırça ile renkleri seçerek uygulayabilirsiniz. Her türlü sonuç çok güzel oluyor. Aşağıda soldan sağa doğru renkler bulunuyor bileğimin iç kısmında. 2 numaralı yani ortadaki rengin yine de pigmentasyonunun biraz daha fazla olmasını istemekle birlikte dediğim gibi nihai görüntüden çok memnun kalıyorum :)

Aydınlık, canlı ve hafifçe renklenmiş bür yüz :)

Aşağıdaki fotoğraflarda yüzümdeki duruşunu görebilirsiniz, oldukça hafif tuttum demiyorum çünkü benim elim genelde ağırdır! Buna rağmen aşağıdaki gibi bir sonuç çıkıyor ortaya ki bayılıyorum, yaz vakti yüzüm çok bronzlaştığı için kullanamamıştım. Şimdi tekrar yavaş yavaş elim gitmeye başladı diyebilirim :)




Kalıcılığı gerçekten çok iyi benim cildimde sabah nasıl sürdüysem akşama kadar o şekilde kaldı ama bunda benim yanak bölgemin kuru olmasının da etkisi olabilir. Yağlı ciltlerde nasıl bir tepki verir bilemedim.

Sonuç olarak gerek kabının şirinliği, gerekse doğal duruşu ve verdiği aydınlığı yüzünden iyi ki almışım dediğim ürünlerden biri!

Too Faced artık ülkemizde malesef satılmıyor, çekildiler. Ben Sephora'dan sanırım 78 TL'ye almıştım. Too Faced ürünlerini Gittigidiyor üzerinden belli başlı satıcılardan satın alabilirsiniz. Yurtdışına çıkan bir yakınınız varsa veya siz kendiniz giderseniz bu allık/aydınlatıcılara bir bakmanızı tavsiye ederim.

Görüşmek üzere! :)

2 yorum:

  1. çok şahane bu kalpli tasarım rengide tabi💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle değil mi :) Ben de çok severek kullanıyorum, keşke çekilmeseydi ülkemizden :(

      Sil