Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

9 Ekim 2014 Perşembe

Avon - Supershock Gel Eyeliner - Siyah

Günaydın!

Alanya'daki son saatlerim, akşam 21.30 uçağı ile İstanbul'a dönüyorum yani buradan 18.30'da ayrılmış olacağım ve malesef yarın direk işbaşı yapıyorum! Tek tesellim yarının Cuma olması. Koskoca yazı yedim bitirdim, ama şu an Alanya'nın en güzel zamanları, çok aklım kalacak burada...

Neyse..

Bugün yazmak istediğim ürün ise yine bir göz kalemi! ÜStelik oldukça ses getirmiş ve uygun fiyatlı bir ürün.

Avon - Supershock Gel Eyeliner


Tam bir siyah göz kalemi aşığı olduğum için, bu ürünü de merakıma yenik düşüp Gittigidiyor'dan bir satıcıdan aldım. 


Ürün klasik, sade ve siyah bir kap içerisinde geliyor. Kalemtraşla açmanız gereken bir kalem bu ve inanılmaz yumuşak, ama aşırı derecede yumuşak. Bazen bu yumuşaklık benim için kalemi kontrol etmede zorluk yaratıyor. Ancak kaleme hakimiyeti kurdukten ve uyguladıktan sonra inanılmaz bir şekilde sabitleniyor ve akmıyor. Waterline dediğimi bölgeden bile bu kalem akmadı diyebilirim.
Bu açıdan çok sevdim.

Ancak, aşırı yumuşaklığı sebebiyle her uygulama öncesi hatta bir göz bitip diğerine geçerken bile kalemtraşla ucunu sivriltmem gerekiyor bu sebeple de kalem çok çabuk tükeniyor. Bir de işte çok yumuşak olunca (benim beceriksizliğimle de alakalı olabilir) hakimiyeti zor oluyor.



Renk ise simsiyah. Daha siyah bir kalemim şu ana kadar olmamıştı diyebilirim.
Hatta şurada yazısını yazdığım Chanel - Khaki Precieux göz kaleminin yanında duruşuna bakabilir, ne kadar siyah olduğunu orada da görebilirsiniz :)


Sonuç olarak fiyatına göre çok çok başarılı bir ürün, dediğim gibi yumuşak olduğu için çok çabuk bitiyor, sürekli kalemtraşla sivriltmek zorunda kaldığınız için. Gittigidiyor'dan sanırım 13 TL gibi bir fiyata satın almıştım.

Siz ne düşünüyorsunuz bu kalem hakkında? Kullandınız mı?

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder