Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

3 Ekim 2014 Cuma

LUSH - American Cream Saç Kremi

Herkese merhaba! :)

Ben yine Alanya'dayım. Kurban Bayramı tatili vesilesiyle tekrar annem ve kardeşimin yanına geldim...Alanya 2 hafta öncesine göre oldukça serinlemiş ama denize hala giriliyor. Dün girdim :) Ve kesinlikle diyorum ki Alanya Eylül ve Ekim aylarında bir başka oluyor! :)

Neyse konumuza gelelim...

Şuradaki yazımda Lush markasının malesef ülkemizden çekildiğini belirtmiş ve üzüntümü dile getirmiştim. Şimdi yine bir başka Lush ürününden bahsetmek istiyorum. "Türkiye'de yok, neden bahsediyorsun? Nerden bulacağız ki?" diyebilirsiniz :)) Duyduğuma göre Lush sanırım distributorsuz olarak tekrar gelecekmiş. Bu da sevindirici bir haber :)

Bahsedeceğim ürünü ise olukça ünlü bir saç kremi..

"Lush - American Cream"


Bu ürünü bloglarda okumuş ve çok beğenildiğini görünce Lush mağazasına gidip testerını istemiştim. Testerını 2-3 kere kullandıktan sonra koşarak mağazaya gidip 250 gr'lık boyutunu almıştım.

Öncelikle söylemek isterim ki kokusu bir harika! İçerisinde paraben yok, silikon yok! :) Tamamen doğal içeriklerle hazırlanmış.
Koku ise gerçekten tam bir çilek-vanilya karışımı ve hemen uçup gitmiyor bayılıyorum.

Bendeki yukarıdaki 250 gr'lık şişe ve dibine geldim :(

Belki bir cesaret bulursam, İngiltere üzerinden sipariş verebilirim. Benim duştan/banyodan sonra saçlarım feci dolaşır, tarak girmez, Gür ve ince telli saçlarım var dolayısıyla çok çabuk düğüm olup, dolaşıyor. Saç kremi kullanmadan yapamıyorum. Daha önce kullandığım saç kremlerine göre saçımı açma konusunda çok başarılı değil, sanırım içeriğinde silikon olmamasından dolayı. Saçlarıma kulak hizamdan aşağısına uyguluyorum. Diplere yaklaştırmıyorum, yağlandırmasın diye :)

Gerek kokusu ve gerek yeteri kadar kremsi özelliği ile benim en çok sevdiğim saç kremim oldu kendisi.

Bulursam havada karada satın alacağım bir ürün olacak :)

Herkesin Kurban Bayramını kutlar, iyi tatiller dilerim!

2 yorum:

  1. Lush yeniden gelicekse bu harika bir haber:) Bu ürünüde merak ettim. Umarım en kısa sürede gelir bizde alıp deneriz:) İyi bayramlarr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gelir ben de dört gözle bekliyorum :) Ürünü bulursanız bana da haber verin o kadar seviyorum. İyi bayramlar, görüşmek üzere :)

      Sil