Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Ekim 2014 Pazar

Chanel - Secret Oje

Günaydın herkese :)

 Bugün bayramın ikinci günü. Umarım herkes sevdikleriyle, mutlu ve huzurlu bir bayram geçiriyordur :)

Anlatacağım ürün ise Chanel'in Sonbahar makyaj koleksiyonuyla çıkan ojelerden bir tanesi. 

Chanel - Secret Oje

Sanırım üç farklı oje gelmişti koleksiyonda, Atmosphere, Orage ve Secret.



Atmosphere 2-3 katta bile tırnak çizgisini belli eden bir sedefli oje olarak gözüktüğü için almadım. Belki başka ojeler üzerine ışıltı katmak için kullanılabilirdi ama uğraşmak istemedim açıkçası. Orage ise mükemmel bir koyu lacivert rengiydi sanırım. Ama elimde çok fazla koyu mavi/lacivert tonlarda oje olduğu için almadım.

Tercihimi aşağıda fotoğraflarını bol bol göreceğiniz koleksiyonun "nude" renkli Secret ojesinden yana kullandım. Geçen sene yine sonbahar koleksiyonunda çıkardıkları "Emprise" isimli ojesini kaçırdığım için bu ojeyi kaçırmak istemedim. Hala da üzülürüm Emprise'i kaçırdım diye. Duty Free'de denk gelirsem mutlaka alacağım! :)

Gelelim ojemize,


Çok çok güzel, çok kibar içerisinde çook hafif şeftalilik bulunan, şeftali-krem karışımı bir renk Secret.


Fotoğrafların hepsini gün ışığında çektim, farklı açılarda, tırnaklarda 3 kat var. Evet ilk katta biraz çizgi çizgi oldu, 2 katta tam tırnak çizgim örtülmedi ama 3 katta sürdüğümde de kalın kalın durmadı.

Sürümü bence rahat, ben ki şu ana kadar 5000 kere oje sürdüysem hala beceremeyen, homojen süremeyen taşıran bir insanım, rahat sürdüm. Beni zorlamadı hiç!

Fırçası ise klasik Chanel oje fırçalarından, ince uçlu. Benim işime geliyor çünkü beim tırnaklar minik malesef, taşırıyorum :/

Gün ışığında fotoğrafları aşağıdaki gibi, yaz tatili dönüşü çektiğim için elleri koyu renk hala. Ellerim koyu renk olduğundan hala ellerim koyu renk ojelere gitmiyor. Bu renk ojelere sarmış durumdayım :)



Yine aşağıda başka bir açıdan, hava kapalıyken çekilmiş bir görüntü bulunuyor. Bu arada söylemek isterim bu fotoğraflar sürdükten 3 gün sonra çekildi! İnanılmaz bir kalıcılık var, siz istemezseniz çıkmıyor. Ben çok çok sevdim, soyulmuyor :)




Bu ojeyi hemen yazmak istedim, koleksiyon ürünü olduğu için belki bulamayabilirsiniz diye. Şu an hala Sevil ve Sephora'larda gördüm, satılıyor :)

Fiyat 75-81 TL arası malum. Chanel...

Siz ne düşünüyorsunuz? Bence her ortama ama özellikle ofise giderken çok rahatlıkla kullanılabilecek bir oje :)

Güzel bir tatil dilerim...

Sevgiler

2 yorum:

  1. Tırnağında çok hoş durmuş ama bu tonların uygun fiyatlısı piyasada oldukça fazlayken sanırım bu ojeyi almazdım. Güle güle kullan, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, haklısın aslında ama "nude" bir oje görünce dayanamadım işte. Aslında Pastel'in nude serisinin "Cream" rengi buna oldukça benziyormuş. Tekrar teşekkürler, görüşmek üzere...

      Sil