Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

8 Ekim 2014 Çarşamba

MAC - Coffee Göz Kalemi

Günaydın!

Bir kısmımız için tatil bitti, işlerimizin başına döndük, benim gibi bir kısmımız ise 2 güncük daha izin alıp işine Cuma başlayacak :-D Veya haftayı komple kapatacak. Aslında kursum olmasaydı ben de haftayı komple kapatabilirdim :) Ama bu Cumartesi Almanca kursum başlıyor. Özledim çok!

Sırada çok çok ünlü bir kahverengi göz kalemi var.

MAC - Coffee 

Evden dışarı, yapmadan çıkmayacağım bir makyaj varsa o da göz makyajı ve hiç olmadı kirpik dibine bir göz kalemi çekmek olduğunu eminim milyon kere yazdım.

Dolayısıyla sanırım elimde en fazla olan makyaj ürünü göz kalemleri. Çoğunluğu da siyah göz kalemlerinden oluşuyor.


Benim gözlerim koyu kahverengi ve gözlerimi siyah kalemle çerçevelemeyi çok seviyorum. Siyah göz kalemsiz bomboş hissediyorum gözlerimi. Ama gerek annemin, gerek çevremdekilerin siyah göz kaleminin bakışlarımı sertleştirdiğini söyledikleri için ben de yavaş yavaş kahverengi ve lacivert ve hatta alt kirpik dibime nude/ten rengi göz kalemleri kullanmaya başladım.

Ne yalan söyleyim, gözleri aydınlık gösteren o alt kirpik dibine uygulanan nude kalemler bende bir acayip duruyor. Gözlerim aşağı sarkmış gibi falan. Aman neyse konu dışına çıkmayım.

Kahverengi kalemler ise gerçekten bakışlarımı yumuşatan, daha doğal duran kalemler, şu ana kadar kullanmaktan en çok hoşlandığım kahverengi kalem şurada yazısını yazdığım MAC'ten Stubborn Brown idi.

Sonra o bitince bloglarda deli gibi olumlu yorum alan MAC Coffee'yi denemek istedim.


Bu göz kalemi Stubborn Brown ile karşılaştırdığımda daha sert bir kalem, yani ben rengini alabilmek için üzerinden birkaç kere geçmek zorunda kaldım. Ama en sonunda aldığım sonucu sevdim. Acı bir kahve rengi. Çok çok güzel, gün içerisinde biraz hafifliyor ama amaç zaten bakışları yumuşatmak olduğundan dert etmiyorum.

Rengini aşağıda bileğimin iç kısmında görebilirsiniz bu rengi 3-4 kere üzerinden geçerek elde ediyorum. Ama çok güzel bir renk. Bittikten sonra bu sert yapısı sebebiyle bir daha alacağımı sanmıyorum. Sert yapılı olması kötü değil aslında, yumuşak göz kalemlerine göre daha zor bitiyor ve idaresi kirpik dibinde idaresi daha kolay. Ama bengene de Stubborn Brown'ı daha çok sevmiştim! :)


Siz de koyu/acı bir kahve rengi göz kalemi arıyorsanız bunu tavsiye edebilirim. O dediğim sert yapı belki de bana öyle denk gelmiş de olabilir. O yüzden yine de mağazada bir deneyin derim çünkü rengi çok güzel :)

Sizde var mı bu kalem? Varsa ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder