Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Ekim 2014 Salı

Solait - Bronzer ǀ Uygun Fiyatlı Bronzer Önerisi

Herkese merhaba :)

Bayramın son gününde sizlere hem uygun fiyatlı hem de devasa bir bronzerdan bahsetmek istiyorum.

Solait - Bronzer


Yazları bacaklarımı ve vücudumu bronzlaştırıp yüzüme 50 faktörlü koruyucular sürdüğüm için sanki kafam başka bir vücuda aitmiş gibi durmasın diye yüzümü turuncu göstermeyecek, ama tüm yüze uygulayabileceğim aşırı koyu olmayan, kendi isteğimle koyuluğunu arttırabileceğim bir bronzer aradım uzunca bir süre.

Genelde ya çok turuncu oluyorlardı ya da, bir kere fırçaya aldığımda ağaç kabuğu kadar koyu bir renk elde ediyordum.

Watsons mağazasında standda bu bronzerı gördüm. Elimle denediğimde de turuncu olmadığını gördüm. Sadece yüz için değil dekolte bölgesi için de kullanılabilecek devasa bir bronzer bulunca kaçırmak istemedim :)



Fotoğraflar her zamanki gibi gün ışığında çekildi. Aşağıda hafiften altın yansımaları var gibi durmuş ama içerisinde sim/ışıltı yok. Tam benim aradığım gibi, mat yapıda bir bronzer. Ürün 22 gram, kabı çok sağlam değil, ama çantanızda açılacağını da sanmıyorum. Kokusu yok gibi, ben rahatsız edici bulmadım. Kocaman pofidik bir fırçayla yüzüme geçiyorum 2-3 kere, ne abartı duruyor, ne de havuç gibi bir yüze sahip oluyorum :) Gerçekten ihtiyacımı karşıladı. Üstelik fiyatı (sanırım indirimdeydi) 12 TL civarı idi.

İndirimsiz fiyatının 16-17 TL civarında olduğunu tahmin ediyorum. Bu boyutta bir bronzer için gerçekten oldukça uygun fiyatlı.



Sonuç olarak yapısı sert değil, sürümü rahat, kocaman, turuncu tonlu olmayan, uygun fiyatlı güzel bir ürün. Bronzer arayışındaysanız ve uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız şiddetle tavsiye ederim :)

Watsons mağazalarından satın alabilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder