Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Ekim 2014 Pazar

EOTY ǀ Dün Yaptığım Göz Makyajı ve Benefit'in Porefessional Hediyesi!

Herkese merhaba :)
Bugün size dün yaptığım göz makyajını göstermek ve Benefit'in sanırım ay sonuna kadar devam eden Porefessional gözenek küçültücü bazı deneme boyu hediyesinden bahsetmek istiyorum :)

Önce makyaja geçelim:

Kullandığım ürünler:

The Balm -  Put a Lid On It far bazı
Chanel - Charming Far Paleti (2013 Holiday koleksiyonundan)
Avon - Supershock gel eyeliner siyah
Clinique - High Impact Black Brown maskara
Benefit - Gimme Brow - Medium/Deep kaş jeli

Göz altları:

Bobbi Brown - Corrector : Light Peach rengi. Şurada kendisinden bahsetmiştim.
Nars - Light Reflecting Setting Powder

Hemen sırayla nasıl yaptığımdan bahsedeyim:

Öncelikle göz kapağımın tamamına The Balm'ın Put a Lid On It far bazını uyguluyorum. Ürün iyice emilsin diye 1-2 dakika bekledikten sonra yukarıda linkini verdiğim Chanel Charming Paleti içerisindeki en açık rengi tüm göz kapağına ve kaş altlarına kadar sürüyorum. Daha sonra ikinci rengi göz kapağımın ortalarına doğru uyguluyorum, üçüncü ve paletin tek ışıltılı rengi olan ortadaki rengi ise göz kapağının ortasına çok hafif dokunduruyorum. 4. renk olan paletin en koyu ikinci rengini ise göz kapağımın dış köşelerine dokundurup, bir blending fırçası ile iyice karıştırıyorum. Daha sonra Avon'un şurada kendisinden bahsettiğim Supershock Eyeliner göz kalemini üst kirpik dibine ve waterline dediğimiz, alt kirpik diplerinin iç tarafına uyguluyorum. Son aşamada ise Clinique - High Impact rimelin Black/Brown rengini bol bol uyguluyorum. Ben alt kirpiklerime rimel uygulamıyorum, bildiğiniz palyaçoya dönüyorum çünkü :)

Göz altlarımı önceden nemlendiriyorum, bu fotoğrafta göz altlarımda Bobbi Brown Corrector / Light Peach rengi var. Üzerinde de sabitleme amaçlı kullandığım NARS- Light Reflecting Setting Powder sıkıştırılmış pudrası bulunuyor! :)





Benim genelde uyguladığım göz makyajı bu şekilde oluyor, bu renkleri/bu tonları kullanıyorum. Özellikle iş yerinde/günlük hayatta çok kullanışlı buluyorum bu şekilde yapılmış makyajı :)

Gelelim yazımızın ikinci kısmına,

Aşağıda görmüş olduğunuz 3 ml'lik deneme boy Porefessional Gözenek Küçültücü bazı Benefit sanırım ay sonuna kadar hediye ediyor. Ayrıntıı bilgileri Benefit'in facebook /twitter sayfasından bulabilirsiniz :) Bu baz hakkında bir fikriniz yoksa, bu deneme boyu size oldukça yardımcı olacaktır karar vermeniz için :)





Benim Benefit Porefessional ile ilgili yazım için tıktık.

Göz makyajımı umarım beğenmişsinizdir. Sizler günlük hayatta nasıl bir göz makyajı tercih ediyorsunuz?

Herkese güzel bir Pazar akşamı ve sendromsuz bir Pazartesi dileğiyle...

Sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder