Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

20 Ekim 2014 Pazartesi

Dior - Nuit 1947 Oje

Merhaba :)

Pazartesi günüm çok güzel geçti. Umarım sizin de öyle geçmiştir! :) Darısı haftanın diğer günlerine diyor ve rengine ağzımın suları akarak aldığım bir ürünle başlamak istiyorum.

Dior - Nuit 1947 Oje

Aslında her yerde dupe u bulunabilecek, sonbahar kış aylarının vazgeçilmezlerinden siyaha çalan çok güzel bir bordo rengi.

         



Şişesindeki rengi yakalamak için 2 kat sürmek yeterli oluyor bu ojede. Yapısı, sürümü oldukça rahat. 


Dior'un ojelerinin fırçaları geniş, tırnağı kaplayabiliyor. Benim gibi tırnakları dar olanlar için hele bir de sakarsanız, biraz uğraştırıcı olabiliyor bu geniş uçlu fırçalar.  Ama tek seferde sürebilmeniz açısından gerçekten oldukça ideal. 

Dior'da ojelerde bulunan zararlı içerikler bulunmuyor.Kuruma hızı oldukça hızlı. Gerçi ben üzerine Essence'in kurutucu damlalarından uyguluyorum ama olsun gene de oldukça hızlı kuruyor.


Hiç eksisi var mı? Var. Biraz da büyük bir eksi. Hiç dayanıklı bir oje değil malesef. İlk gün sonunda uçlardan soyuldu ve ben ilk günün akşamı üzerinden bir kat daha geçmek zorunda kaldım! :(

Topcoat hiçbir ojeme kullanmam, genelde ojeyi sürerim üzerine damla ile kurutucu geçerim bu kadar. Özellikle koyu renk ojelerin diğer renk ojelere göre uzun süre dayandığını bildiğimden bu oje bende inanılmaz bir hayal kırıklığı yarattı. Sanırım bazı ojelerim için ki bu da dahil olmak üzere bir Top Coat satın alacağım.


Renk çok güzel, elde duruşu harika, hele cildimin rengi biraz daha açılsa daha güzel duracağını tahmin ediyorum. 

Dediğim gibi tek eksisi ürünün 1 günde uçlardan soyulması :( (Tipwear). Sizi aşağıda gün ışığında çekilmiş diğer fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum. )





Sizin sevdiğiniz koyu bordo renkleri neler? 

Herkese güzel bir hafta dilerim! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder