Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

17 Nisan 2015 Cuma

Chanel І Blue Rebel Oje

Herkese merhaba! :)

Haftanın en sevilen günündeyiz ben de en sevdiğim 10 oje arasında yer alan bir ojeden bahsetmek istiyorum!

Chanel - Blue Rebel :)




Blue Rebel, bence tam olarak kirli bir lacivert rengi! :)  Koyu renk ojeleri çok severim ve kışın vazgeçilmezlerim arasında yer alan ojelerimden biri bu.

Chanel ojelerin genel olarak yapısı, kıvamı, sürümü oldukça rahat. Fırçası eski tip, ince uçlu fırçalardan, ama bence benim kadar sakar biri bile bu ojeyi rahatlıkla sürebiliyorsa fırçadan bağımsız olarak gerçekten iyi bir yapısı var demektir :)



Kalıcılığı da oldukça iyi, bu fotoğrafları üçüncü gün sonunda çektim, top coat var tabi ki ama ben her zaman top coat kullanıyorum.  Kuruma hızı da olcukça iyi bu ojenin, tek katta opak bir hal alırken, iki katta tam olarak şişedeki rengi elde edebiliyorsunuz.

Tüm fotoğraflar, gün ışığında farklı açılarda ışık gelecek şekilde çekildi. 


Bu ojeyi özellikle ben jean pantolon, beyaz gömlek e çok yakıştırıyorum, çok asil ve aynı zamanda da sıkıcı olmayan bir renk. Kalıcığından şikayet edenler olmuş ama, açıkçası benim için kalıcılığı oldukça iyi, zaten ben tırnaklarımda üç günden fazla bir oje tutmuyorum.





Chanel ojeler 80 TL civarında Sevil ve Sephora'da satılıyor. Evet bu ürün için de söyleyebileceğim tek negatif şey fiyatı, neden mi aldım? Ben de bilmiyorum :) rengine bayılıp aldım ve tabi elbetteki muadili var, Hatta size onu da söyleyebilirim: Pastel 11. :) Biri 2.75 TL diğeri 80 TL, en nihayetinde tırnağa sürdüğünüzde kimse Chanel/Pastel ayrımı yapamıyor gerek kalite gerekse renk bakımından. Belki Chanel daha uzun süre dayanıyordur, bilemedim test etmedim açıkçası :)

Neden mi aldım? İçimdeki tüketim canavarından ötürü!
Severek kullandığım gerçeğini değiştirmiyor ama bu :-P (Kafası karışmış yazar)

Sizin en sevdiğiniz mavi ojeler hangisi?

Herkese güzel bir Cuma günü dilerim, bugün keyifsiz olan kimse yoktur değil mi??

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Severek kullanıyorsam ve alırken mutlu olduysam para kısmına takılmıyorum artık. Neden bunu düşünüp mutluluğumuzu gölgeleyelim ki; oh ne de güzel yapmışsın da almışsın. :) Benim mavi ojelerimle ilgili blogumda bir yazı var. En çok Golden Rose Color Expert 43 'ü seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi yaaa :) Evet biliyorum o yazını, zaten yazarken aklıma direk o yazın geldi ;) Color Expert'e bir daha bakayım ben :) Sevgiler...

      Sil